Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Vraag Error in log

TTV

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 33
  • Created
  • Laatste antwoord

Die wielkeggen zet ik er dan idd nog wel op.

Iemand een idee wat ik hier fout heb:

Spoiler

<lights>
        <low>
            <light                       decoration="0>25|0" lightTypes="0 1 2 3"/> <!--BackLights-->
			<light      				 decoration="0>5|1|6"   lightTypes="0 3" excludedLightTypes="3" />
        </low>
        <high>
            <light realLight="0>25|1" decoration="0>25|0" lightTypes="0 1 2 3" /> <!--BackLights-->
        </high>
    </lights>

Ik heb achterop de klep van de Rapide extra rode lampjes gezet. Die corona's kunnen dan niet in het zelfde transfourmgroup als de gewone achterlichten want dan gaan ze niet met de klep mee. Dus dan moeten die via de xml. In GE is de index van die corona's  0>5|1|6 en in de XML ook . Maar toch doen ze het niet.. Iemand enig idee wat ik fout doe? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

van alles :P

Als het extra's zijn die moeten meebewegen, zet je die lichten gewoon in de branch van de deur,  en zet je de index inderdaad bij de group bij dat ze moeten oplichten. De locatie van een item maakt in GE niet uit,  zolang het bovenliggende bewegende deel  maar correct werkt.  

en voor het vanalles gedeelte ( best als je iets maakt dat je steeds je console opent, meestal gaat hij een foutmelding geven )

* Een enkele entry in plaats van een dubbele ( en waarschijnlijk datgene dat je voorhebt - dit gaat afhangen van hoe je de lichten opstelt, er zijn 2 hoofdmanieren en beide hebben een andere controle)

Alles wat bij Low staat moet ook bij High staan als nummer - maar niet als staat   (  aan / uit /  enkel deco / enkel licht )

* Het staat in de verkeerde groep gedefinieerd

Voorbeeld

lightTypes="0 3"    hier zet je het in groep 0 en 3

excludedLightTypes="3"    hier zet je het UIT in groep 3 ( om bv wel het light te tonen maar niet de deco )

* en er zijn er nog maar dan gaat het nog moeilijker worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.