Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

HKL afzetbak Helmer style

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

welke cat pack heb je raymond, die van eagle of die eerste release ?

en/of moest je toevallig weten welke voertuigen het juist zijn,  kan er naar gekeken worden ivm met het conflict

edit 

mods gebruiken beleuchting, en een vermelding voor LA in de xml, zal een zien of er rond kan gewerkt worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Raymond, de eerste mod is van het cat pack is bijna compatibel gemaakt, gaat hem om de fert. spreader.      Bleuchting brol is vervangen door cablight en geen problemen met LA ;)

En omdat ik ondertussen ook nog een trucje heb bijgeleerd danzij modding.de channel ,   ga je de keuze hebben tussen de caterpillar en de helmer, zonder dubbel object te maken ;)

dit is nog een WIP shotje

BoVQy4O.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
1 uur geleden zei raymond van veen:

de heavy pakket van Helmer en de Twinstar pakket  en de Mercedes pakket die ik gebruik zoals in deze mail zodra ik led gebruik van die pakket blijft alles branden , is niet erg maar heb veel mods er naast die van uit Amerika komen en die gasten gebruiken bijna nooit lightaddon in hun mods  ( Winston ).

Cat pack kan ik alleen gebruiken als ik de lightaddon mod uit laat .

Raymond, 

Ik wil de mods weten waarmee je een conflict heb, niet onze mods maar de mods van andere. 

Bijna al onze mods hebben de LightAddon, dus dat probleem zou het zelfde moeten zijn.

Wat ik dus vraag aan jouw is naam en link van 3 mods die conflicten geven op onze mods met de LightAddon aan.

Zonder die mods kunnen @fa285634, @bobje En ik zelf geen onderzoek doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor mijn late reactie , maar moet werken zo helaas .

@fa285634 klopt die Cat pack bedoel ik eerste van Winston .

@Bart zal de desbetreffende mods een opschrijven en kom daar later op terug ;) 

@Bobje zie Uw mods wel langs komen ;) 

@iedereen ben blij met zoveel response en deze geweldige groep c/q mensen die helpen zoals altijd .

Ga werken tot gauw 

Raymond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@raymond van veen,  ik heb het pack van eagle gedownload.   Deze is al gecorrigeerd en kun je gebruiken als referentiepunt

wat ik heb gedaan is:

- de beleuchting.lua uit de moddesc gehaald en er een andere ingezet met naam cablight ( lua staat bij scripts )

- inputbinding toets bijgemaakt voor cablight

- L10N vertalingen bijgezet voor de menu's en invoertoets

- in voertuig.xml  het blokje van de beleuchting vervangen door de code van de cablicht

al de andere wijzigingen zijn test wijzigingen, en aangezien je toch van helmer rood houd , heb ik er een materiaalshift ingezet zodat hij toch al gedeeltelijk rood is door menukeuze ;)

( submaterialen heb ik nog niet gevonden om te wijzigen via xml ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.