Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Een aantal vragen

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord

Dat klopt.. dit is een placeable mod van die nieuwe biogas... Ik wil deze juist toevoegen omdat je bij deze gas kunt krijgen voor extra verkoop. Ik heb dat met de Houtskool ook zo gedaan, die heb ik ook ingebouwd vanuit een placeable mod en die werkt prima... die mod was ook van Svapa. Tuurlijk, ik kan deze als mod gebruiken... maar ik heb het liever in de map zelf staan, zodat ik ook de verkoopprijs kan zien

Check nogmaals de link voor het screenshot vanuit de game (van wat ik bedoel). http://imgur.com/a/N80hj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht heb ik een doorbraak in deze... ik wil dat zo dadelijk nog even testen... mocht het probleem verholpen zijn, dan zal ik dat hier nog even melden (dit geld ook als het probleem nog niet verholpen is)

31 minuten later toegevoegd

Nee... ik dacht dat ik het probleem gevonden had... maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem dus... helaas :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vriendelijk van je aangeboden... maar ik heb de boel er alweer uitgesloopt... Ik krijg het helaas niet goed voor elkaar om het werkend te krijgen en ik wil de boel graag zelf inbouwen, zodat ik kan leren hoe of ik het moet doen. Als ik het jou laat doen, dan kan ik alsnog niet zien hoe het gedaan is. Nogmaals vriendelijk aangeboden... dat waardeer ik ook echt... alleen ik heb het als placeable mod ook.. dus ik zal het voorlopig daar mee moeten doen. Misschien dat er in de toekomst nog een GE editie vanuit gaat komen... waardoor het inbouwen wat makkelijker wordt (dit heb ik tenslotte ook gedaan met de sojafabriek). Ik wil in ieder geval een ieder weer bedanken voor de hulp die geboden is. Ik ga me nu komende week eerst nog maar is richten op het toevoegen van een fruitsoort. Nogmaals bedankt.. en wellicht dat ik in de toekomst nog een poging wil ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Stefayno,  ik zou het hem laten afwerken, en dan kun je vergelijken met tot waar je gekomen bent, en dan heb je ook het voordeel dat je vragen kunt stellen, met aan beide zijden een identieke mod.   Ideaal leermoment aangezien het dan identieke mods zijn.   Wissen is nooit een oplossing als je ergens op vast hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Hallo mensen

Het is alweer enige tijd geleden, dat ik hulp nodig had, maar nu is het weer zover.... Ik loop tegen een probleempje aan, ik meld dit keer bewust een probleempje, aangezien mijn log geen errors aangeeft. Ik probeer een plaatsbare mod: "HoT_StorageSystem1_2" in te bouwen in mijn (zelf) aangepaste map: "NF_Marsch V2.8" Ik wil deze mod inbouwen, omdat ik het in game niet voor elkaar krijg om de mod te plaatsen op de plek waar ik het wil hebben. De afbeelding wordt dan rood en dus kan ik de mod dan niet plaatsen.

Wat ik gedaan heb:

Ik heb de "animatedObjects" van de mod, toegevoegd aan de "animatedObjects" die in de map zit (dus de "animatedObjects" die behoord tot de NF_Marsch)

In de modDesc van de map, heb ik de "<l10n>" en de "<inputBindings>" toegevoegd die uit de mod komen.

Het enige wat mijn log aangeeft is het volgende: Warning: Invalid brand name 'lizard' in C:/Users/Gebruiker/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/NF_Marsch/storage.xml! Only capital letters and underscores allowed. Using Lizard instead.

Die Brandname was <brand>HOTTOOLS</brand>, ik heb het vervolgens veranderd naar Lizard, maar krijg alsnog bovenstaande "warning"

Mocht iemand weten, wat ik moet doen, zou ik het graag willen weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.