Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Mapjes voor mods FS17

Menno

Aanbevolen Bericht

2 uur geleden zei fa285634:

nee, het is zoals Richard al heeft vermeld, je kan enkel met FS 1 folder inladen en that's it.  ( even moeilijke zin zetten :P )   Het spel kan niet in een submap van een submap zoeken, omdat er in de basis submap geen moddesc.xml staat met de verwijzing[en] naar hoger liggende submappen.

Er is wel een manier dat ik kan bedenken dat je overzicht gaat geven,  maar het is enorm onlogisch om te doen en zeker niet optimaal,  dat is eigenlijk in je mods folder een submap aanmaken,    bv   mods/meest_gebruikt     en dan in mods/meest_gebruikt een moddesc maken dat naar ALLE submaps van die map gaat verwijzen, maar dan ga je alle L10N en vehicle definieties van lager gelegen moddesc.xml ook moeten gebruiken.   Veel geknoei voor niets want je verliest direct alle mogelijkheden van updates en je moet alles manueel in het oog houden qua correctheid en comptabiliteit

Wil je netheid bestaan er maar enkele opties,  een Modmanager of optie 2,  er niet op letten :P

Volgensmij begrijp je me niet. Ik zal het wel ff laten zien zometeen. 

Edit:

img_1168ikufu.jpg 

Zo bedoel ik het. Nu staat het nog op goede volgorde door 'Z-A' te doen, maar als ik meer categoriën erbij doe lukt dat natuurlijk niet meer. Dus hiervoor is het nodig om zelf de volgorde te bepalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep, dus als je de namen verandert, en dan in de correcte volgorde sorteert komt het goed,   daarom ook dat sommige script mods aaaa_xxxbblabla  noemen en zzzz_blablabla,  om ze in een bepaalde volgorde te laten in lezen, en aangezien je geen getallen als eerste getal mag gebruiken kun je niet anders als beginnen met bv a0_    tot  z9_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei fa285634:

tuurlijk, zolang je maar geen tekens gebruikt die FS niet inlaad en geen getal als eerste karakter

Het is gelukt! Bedankt voor al die manieren die je hebt gegeven. De mapjes ertussen lukt niet, wat ook wel logisch is, want mapjes komen altijd bovenaan te staan. :64_zipper_mouth: 

Nu heb ik het zo:

Spoiler

aLossberg

aGreenRiver

aOregonSprings

aEbsdorferHeide

bAHelmerBV

bScania huppeldepup

cNew Holland T6.155

cJohn Deere 6330

a=mappen

b=vrachtwagens

c=trekkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei fa285634:

als ik van jou was zou ik omschakelen naar  a_Lossberg, a_Greenriver    , leesbaarder ;)

en als je je mapjes er pers wilt tussen hebben, moet je naar de sorteringsmethode van windows kijken ;)

Je hebt eigenlijk wel gelijk. Zal het morgen even veranderen. ;)

Ik heb al effe gekeken, kon het zo niet oplossen maar zo is 't ook prima. 

Ik heb trouwens bovenaan even een kladblok met wat iedere letter betekent, neem aan dat dit geen kwaad kan. De mods worden in ieder geval wel herkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.