Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Spiegels

Aanbevolen Bericht

Hallo ik ben bezig met een nieuwe versie van mijn map nu wil alleen het volgende probleem zich keer op keer opdoen heb al  heel veel dingen veranderd maar er is geen verschil de spiegels blijven zwart zoals jullie kunnen zien op de volgende foto nu is mijn vraag wie weet waardoor dit veroorzaakt word wat ik er aan kan doen 

hwnnbmfrgk1uf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robbie dit is de standaard case tractor ik heb het bij alle voertuigen zowel bij het standaard spul als bij de mods fa heeft ooit eens gezegd dat het waarschijnlijk met de buffers te maken heeft en de details nu kijk ik ook regelmatig in andere mappen waarin ik dan toch veel meer details of gebouwen tegen kom waarin ik het niet heb of minimaal ik heb de shop al 900 keer veranderd omdat het daar het ergste was na de laatste verandering is het helemaal erg geworden als er niets aan te doen is dan stop ik met de biesbosch map en ga ik een eenvoudige map maken wand zoveel werk voor slecht resultaat gaat m niet worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bobje ik heb de zelfde scripts als de oude versie gebruikt daar er niets nieuws in staat nog in de oude versie had ik dit probleem ook op sommige stukken in de map het enigste verschil dat is aangebracht nu is de shop omdat ik dacht dat daar een fout in kon zitten gezien een gedeelte hier van uit fs15 kwam maar het maakt geen  verschil dus de fout zit daar niet in het aantal scripts dat er in zit zou misschien aangepast kunnen worden door er een of twee te verwijderen maar of dat zoveel verschil gaat maken dat het spiegel probleem dan opgelost is daar ben ik niet van overtuigt wat ik wel zou kunnen doen is een gehele nieuwe modDesk plaatsen en annimation.xml en alles opnieuw opbouwen bedankt alvast voor je suggesties TOP

@Bart  Bedankt voor je aanbod ten eerste hoe gaat het NU ? ik heb zoveel ideeen waar het misschien door kan komen alleen de vraag die mij rijst is waarom ik deze problemen heb en bv jullie niet de zelfde map in de stal de zelfde trigger die r inmidels ook uit is daar had ik een luacalsstack op ik zou hem je toe kunnen sturen als jij er heil in ziet thx BVB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Richard klopt ik heb het ook wel eens bij div mappen gezien en idd op bepaalde punten maar bij mijn is het bijna door heel de map en het klopt wel dat bij de shop en de farm het meeste word geladen en het hier ook het ergste is ik heb ook de resolutie van de spiegels op alle standen geprobeerd heb andere instelling ook veranderd hoog en laag maar maakt nauwelijks of geen verschil het is raar dat het aan de map ligt ik had het in jou start map ook en in die van steve ook en  vervolgens in deze ook zoals ik al eerder aan gaf bij de shop begint het gelijk in deze buurt tot aan de farm transport bedrijf blijven ze zwart naar mate je verder de map in rijd wisselt het zich af 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

als het kan zou ik @Richard of @Bart toch even naar naar de map laten kijken en wat optimaliseren.  Alhoewel dit een simulator is en heel veel mensen super gedetailleerde dingen willen hebben zoals 50 bomen per 100 meter, is dit niet aan te raden om te doen,     en even afgaande op je screenshot,   die details in de weg zouden er ook niet mogen zitten in de diepte.  Als het objecten zijn, laat je CLIPdistance eens zakken naar bv 100 of 200 zodat hij ver afgelegen objecten niet laad

paint.net  voorbeeld van het vorige =

lPwACGF.png

Deze shot heeft hetzelfde effect als de tekenafstand verkleinen =

Als je naar de weg kijkt, zijn de sporen niet getekend en zijn sommige bomen nog niet ingeladen omdat ze te ver staan, en sommige wel omdat die bv een clipdistance iets hoger hebben om de illusie van de weg gaande te houden.

Het kan zelfs zo zijn, en dit is een gok, maar als je clipdistance op bv 100000 nog staat, gaat je pc steeds proberen de hele map te tonen, zelfs al zit je maar in de SW hoek, hij zal altijd willen alles in de NW laten zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een stukje beeldmatriaal gemaakt hier kun je zien dat dit alles volgens mijn niet van toepassing is gezien hij het ook doet op plaatsen waar niets staat of heel weinig mocht er na aanleiding van dit filmpje meer duidelijk zijn hoor ik dit graag anders gaat hij de prullenbak in 

link volgt hierna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.