Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Balen van gras

zeeuwsboertje

Aanbevolen Bericht

Ik heb een grasland gemaaid en van het gras balen geperst. Gewoon gras dus en geen hooi.

Op dit moment heb ik een lekker voorraadje grasbalen aangelegd om de dieren te kunnen voeren.

Nu wil ik dit gras aan de koeien voeren echter dit lukt niet. Ik kan ook geen enkele machine vinden die kan/wil voeren met balen gras.

Nu ben ik bang dat ik al het werk voor niets gedaan heb en ik de balen alleen nog kan verkopen. Dit is eigenlijk niet de bedoeling.

Wie weet raad???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 41
  • Created
  • Laatste antwoord

Nee, ik wil alleen gras voeren. Dit moeten de koeien n.l. ook hebben.

Alternatief is gras opladen met een opraapwagen en dan voeren. Je kunt echter maar een beperkte hoeveelheid tegelijk voeren dus war blijf je dan met het overschot?

Ik dacht de oplossing gevonden te hebben om er dan maar balen van te persen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

hangt van map tot map af hoe ze hun storage hebben aangemaakt  ( en nee nu moet je niet zeggen ik speel x of y map,  ik ken ze niet :P )   , naar alle waarschijnlijkheid is er wel ergens een gras storage voorzien, en indien niet, moet je een beetje creatief worden door ergens bv jouw grasbalen in een gebouw te proppen tot ze nodig zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

zal eens wat balen spawnen en zien dat ik ze in mijn test map kan voeren aan die monsters

11 minuten later toegevoegd

@zeeuwsboertje

wi0vLPW.jpg

hier heb ik net een grasbaal gespawnd en hem dan in de trigger gedropd,  zou het kunnen dat je op de verkeerde plaats aan het proberen bent ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.