Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

modderplassen


aad

Aanbevolen Bericht

hoi,

 

Velen van jullie kennen de map Papenburg wel neem ik aan. Op die map zitten van die hele mooie modder plassen waarin de trekker even slipt...... Nu is mijn vraag hoe ik dit in de Frisian march map krijg..

 

Zelf dacht ik iets van die foliage layer overzetten en dan intekenen ? maar weet niet of het zo makkelijk is 

 

Groeten, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

ik heb een video gevolgd van youtube en precies gedaan wat er voorgedaan werd..... ik heb het zichtbaar in game maar zak niet weg in de modder, ook heb k in de log gekeken en heb 1 fout 

Error: Can't load resource 'C:/Users/Eigenaar/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/NFMARCHmudmod/maps/scripts/trafficManager.lua'. 

 

dit lua bestand staat wel in de scripts folder 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het onderstaande heb ik op de juiste plekken ingevoegd. Dit komt uit de papenburg map en heb dit volgens  de uitleg video gedaan.. 

Spoiler

<FoliageMultiLayer densityMapId="100111" numChannels="3" numTypeIndexChannels="0">
       <FoliageSubLayer name="dirty" numDensityMapChannels="1" materialId="100441" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="16711935" decalLayer="0" distanceMapIds="100112" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnitDefault="1.2" numBlocksPerUnitMin="1.5" numBlocksPerUnitMax="2" width="2.5" height="1" widthVariance="0" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0.1" blockShapeId="35"/>
       <FoliageSubLayer name="dirty_sand" densityMapChannelOffset="1" numDensityMapChannels="1" materialId="100746" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="16711935" decalLayer="0" distanceMapIds="100112" distanceMapLayers="1" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnitDefault="1.2" numBlocksPerUnitMin="1.5" numBlocksPerUnitMax="2" width="1.5" height="1" widthVariance="0" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1" blockShapeId="35"/>
       <FoliageSubLayer name="dirty_gravel" densityMapChannelOffset="2" numDensityMapChannels="1" materialId="100700" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="16711935" decalLayer="0" distanceMapIds="100112" distanceMapLayers="1" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnitDefault="1.2" numBlocksPerUnitMin="1.5" numBlocksPerUnitMax="2" width="1.5" height="1" widthVariance="0" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1" blockShapeId="35"/>
    </FoliageMultiLayer>
        
        
    <File fileId="100111" filename="map01/dirty_density.png" relativePath="true"/>
    <File fileId="100112" filename="textures/terrain/distance/dirt_diffuse2dist.png" relativePath="true"/>
    <File fileId="100113" filename="../foliage/dirt_diffuse2.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="100114" filename="../foliage/dirt_diffuse3.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="100115" filename="../foliage/dirt_diffuse4.dds" relativePath="true"/>    
        
    <Material name="dirtyMaterial" materialId="100441" ambientColor="1 1 1" customShaderId="44">
      <Texture fileId="100113"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
      <CustomParameter name="cellSizeTerrainSizeScaleXZScaleY" value="16 1024 2 255"/>
    </Material>
    <Material name="dirtysandMaterial" materialId="100746" ambientColor="1 1 1" customShaderId="44">
      <Texture fileId="100114"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
      <CustomParameter name="cellSizeTerrainSizeScaleXZScaleY" value="16 1024 2 255"/>
    </Material>
    <Material name="dirtygravelMaterial" materialId="100700" ambientColor="1 1 1" customShaderId="44">
      <Texture fileId="100115"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
      <CustomParameter name="cellSizeTerrainSizeScaleXZScaleY" value="16 1024 2 255"/>
    </Material>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.