Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

gebied koeien vergroten

aad

Aanbevolen Bericht

jep zoiets krijg ik te zien ! en als ik dan wil bijtekenen ? wat moet ik dan doen en hoe moeten die parameters staan ? :D 

1 minuut later toegevoegd

ja als ik dan de infolayer aan zet op 0 zie ik in principe geen wit gebied komen ... als ik dat bij de schapen enzovoort doe zie ik dat wel 

15 minuten later toegevoegd

akdi5v.png              vind het appart dat er daar wel een stukje wit ontstaat als ik koeien heb aangevinkt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 30
  • Created
  • Laatste antwoord

Die zie je pas als je met de muis in het gebied komt en de terrain infolayer paint mode hebt geselecteerd.

bij recreate moet  je volgens mij ( is voor mij alweer even geleden dat ik dat gedaan hebt) de shape Build mask en Culling Info Layer Channels de "0" aanvinken.

Anders kijk even op youtube staat ook uitleg hierover

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt had de video al bekeken maar er komt geen wit gedeelde rondom de schuur.. wel in dat stukje bij de varkens.... kan ik hem ook verwijderen en een compleet nieuwe maken ? dat is waarschijnlijk makkelijker aangezien ik de boerderij toch ga verplaatsen

8 minuten later toegevoegd

volgens mij gaat het nu lukken ! ik moest die navmesh vlak voordat ik op recreate klik nog even een keer aanklikken denk ik dus nu lukt het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik de hele boerderij op zn kop gehad :D alles werkt naar behoren heb verder geen gekke dingen gedaan alleen wat dingen verplaatst en wat objecten toegevoegd. het enige waar ik nu mee zit is een hele waslijst aan lua fouten m.b.t. liquid manure....

ik heb een put (object zonder funtie) in de plaats gezet voor de originele ingame mestput.. de trigger heb ik alleen even verplaatst in de map

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.