Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. - MEGA TOPIC UPDATE!!! NU OOK LOGO! (24/7 FS17)

Aanbevolen Bericht

EwzeD5E.png

orCgDSV.png

Koopakker B.V. is een server voor het spel Farming Simulator, we zijn begonnen met Farming Simulator 15 met veel plezier.

Koopakker B.V. bestaat uit een groep mensen die in de meeste gevallen elkaar niet in het echte leven ontmoet hebben. Maar desondanks hebben we vaak veel plezier in wat we doen en dit zullen we dus ook zeker blijven doen.

Inmiddels zitten we op Farming Simulator 17, en hebben hier al een aantal uren op gespeeld. We spelen alles 100% legit dus cheaten geen geld in, wel gebruiken we mods zoals GPS mod om minder zaad of tijd te verspillen aangezien het vaak wat lastiger recht rijden is met een toetsenbord dan met een stuur.

Verder gebruiken we liever ook geen hire workers (Gehuurde robots die ingame geld kosten maar dan werk voor je verrichten)

We gebruiken enkel hire workers in de uiterste gevallen en tot zover hebben we maximaal 100 ingame euro's uitgegeven aan hire workers.

giK9XXU.png

Ons doel is om van Koopakker B.V. een bekende Farming Simulator server te maken met een groep die plezier heeft in wat ze doen. We willen natuurlijk niet met tegenzin in de trekker starten en gaan oogsten bijvoorbeeld.

Wel is ons streven naar zoveel mogelijk uren in een enkele map voordat we resetten, zodat we alles kunnen opbouwen en dat er pas een einde aan de map komt als we echt eigenlijks alles wel hebben en geen doel meer hebben om naartoe te streven.

Wij willen ook nooit gebruik maken van cheats zoals geldcheat. Wij houden het liever bij mods die natuurlijk niet onze speelervaring in het water gooien, enkel gebruiken we als mod die eigenlijks valt onder cheaten in mijn ogen is de GPS mod dit om recht te rijden en dat we niets kwa zaad, mest of dergelijke hoeven te verspillen, want rijden met een toetsenbord is niet zo makkelijk dan met een stuur !

vyZdefP.png

Aangezien we al sinds Farming Simulator 15 bezig zijn is er een geschiedenis van ons "bedrijf" die we graag delen met jullie de lezers.

Klik op de spoiler om onze geschiedenis te zien!

Spoiler

0xfM6AL.png

Waar het allemaal begon!

We waren bij Farming Simulator 15 nog vrij nieuw op het gebied van dedicated servers en hadden zelfs nog geen naam. We begonnen als servertje die gehost werd vanaf mijn oude laptop die vaak last had van problemen waardoor andere spelers last hadden van haperingen.

Ongeveer een maand nadat ik begonnen was had ik John ofwel John de belg ontmoet.

Van zijn kant kwam al zeer snel een sponsoring en daarna volgde snel een dedicated server die 24 uur per dag en 7 dagen in de week online stond.

Ik en John bouwden een band op en spraken over steeds meer dingen net als met andere spelers. Dat is het vertrouwen wat we hebben!

In de tijd dat ik en John veel speelden hebben we de naam Koopakker B.V. bedacht wat als muziek in de oren klonk en paste bij het concept Farming Simulator !

Toen hebben we maanden actief gespeeld en dagelijks hard in de server gewerkt. John was onze actiefste speler en we hebben erg actief gespeeld tot eindelijk het moment kwam dat Farming Simulator 17 gereleased werd.  

En toen?

Koopakker B.V. 2.0 was geboren!

E6fQG36.png

Koopakker B.V. 2.0 was geboren, en we begonnen weer te zwoegen vanaf voren af aan!

We hadden dus eindelijk de releasedatum van Farming Simulator 17 bereikt, en toen hadden we vrijwel direct de mogelijkheid om van de server een FS17 server te maken, dit hebben we natuurlijk direct gedaan. 

We hebben veel gewerkt en veel lol gehad, maar na 2 maanden ongeveer had ikzelf(Jarmo a.k.a. Vurnality) iets teveel lol en vertoonde dus samen met 2 andere spelers kleutergedrag(Ik was de jongste, 16 jaar. die andere 2 spelers waren boven de 20.) We begonnen te spelen alsof we op de kermis waren en botsten met autos tegen elkaar aan voor een uur lang 2 personen waren de hunters met grote machines en de andere 3de was de vluchter.

Toen hebben we zoveel lol gehad dat we tegenover John, Wim, Erik etcetera stom gingen goen en zeiden dingen zoals ga uit die trekker jong, snel! heb hem nodig om hem te pakken. Komop gast!...

Natuurlijk achteraf compleet chaos, en onacceptabel gedrag was er natuurlijk vertoond door mij en 2 andere spelers.

Toen stapte er verschillende admins/spelers op en ook John gaf toe dit niet meer te kunnen doen en is opgestapt. Tevens is het contact met John nooit verbroken maar helaas wel met de andere spelers/admins.

Toen werd het een stuk stiller/leuker op Koopakker B.V. en niet lang daarna is de server stopgezet en heb ik een hele tijd het spel in de vriezer gegooid.

Tijdje later was ik voor een week of 2 weer terug met Koopakker B.V. maar had teveel aan m'n hoofd en heb ik dus besloten om toen te stoppen en even alles te laten rusten, m'n oma was overleden en veel meer.

G0ahczH.png

Nu zijn we echt terug, en hebben zelfs weer een 24/7 server opgestart!

Na alle rare periodes ben ik toch actief weer FS17 aan het spelen. en heb ik de server weer uit de vriezer gehaald. Inmiddels staan we weer met een klein groepje in de server en zijn we druk aan het spelen en we tikken op (03-11-2017) de 75 uurtjes aan van speeltijd in de server binnen enkele dagen!

We hebben nu ook een discord server met vanalles, meer daarover lees je bij het kopje "Discord" 

We kunnen de spelers nu vanalles bieden, discord server, een nieuwsbrief en meer. 

Dit stukje geschiedenis zal nog zeker een staartje krijgen!

gkpEYx2.png

Aangezien de server wel mensen in de leiding moet hebben zijn hieronder diegenen te vinden

Jarmo - Vurnality

Ik ben Jarmo, de beheerder en oprichter van Koopakker B.V. ik ben geboren op 27-03-2000 wat mij op een 17jarige leeftijd brengt. 

In het verleden heb ik veel meegemaakt door mijn zeer extreme variant van ADHD & ODD en heb dus hierdoor geen vooropleiding wat werk zoeken bemoeilijkt. Desondanks geef ik niet op want ik heb de kracht en energie om te werken. Waarom dan een uitkering?

Ik ben veel aan het werk als vrijwilliger op verschillende locaties maar ga op mijn 18de een monteur opleiding niveau 1 doen. Ook ga ik dan stoppen als vrijwilliger en fulltime proberen aan werk te komen.

Wel ben ik ook wel wat verslaafd aan gamen(weekends 12+ uren per dag gemiddeld 13 uur)

Maar goed, dan weet je ook even wie ik ben.

CbqX5MS.png

Voor iedereen die misschien lid wil worden of gewoon uit interesse onze serverinfo willen weten staat hieronder alles wat je moet weten, het wachtwoord etcetera staat in de discord server.(Enkel leden die een apply via PM of hieronder in de reacties hebben gedaan en geaccepteerd zijn krijgen een speler rang op discord wat het mogelijk maakt om alles te lezen.)

We spelen op de map: Goldcrest Valley

We spelen op moeilijkheidsgraad: Moeilijk(Hard)

De server staat bij:  Continental europe>Koopakker B.V. - FS17 

We gebruiken de volgende mods:

Omdat we zo nu en dan de mods aanpassen is het niet handig om hier de lijst op te sommen. Geen nood! Je kunt alle mods zien en eventueel downloaden via de volgende link(sommige mods zijn aangepast door ons kwa descriptie, prijs of dergelijke)

http://128.65.216.49:10833/mods.html

WHhnHw1.png

Klik hier om in de server van Koopakker B.V. te komen als je apply geaccepteerd is en je Discord hebt geïnstalleerd.

Omdat we met de tijd mee moeten gaan hebben we skype achter ons gelaten en een Discord server gestart. Wel weten we dat de wat oudere generatie dit vaak niet kent, maar het biedt veel meer mogelijkheden dan skype deed en we zullen omdat de oudere generatie wat minder begrijpt van Discord ook een kopje tutorials maken in dit topic met enkele tutorials waaronder Discord tutorials. 

Op die manier hopen we de oudere generatie ook aan Koopakker B.V. mee te kunnen laten doen.

Wat ga je vinden op onze discord?

Laat ik maar beginnen met vertellen dat als je GEEN lid bent of dat je apply niet geaccepteerd is je een gast rang krijgt, dit geeft toegang tot in feite niets op de Discord server, je bent dan niet in staat om überhaupt iets te doen op de Discord server.

Als je apply geaccepteerd is kun je de link hierboven drukken of gewoon hier drukken: discord.gg/tRT3CXp

De discordserver heeft het volgende voor de spelers:

• Kantine om te kletsen met andere leden
  • Aantal spraak kanalen om met je microfoon bij de hand te kletsen met andere leden (bijvoorbeeld tijdens het spelen)
  • Fotokanaal om je kiekjes van bijvoorbeeld de server te plaatsen
  • Mededelingen kanaal waar je bijvoorbeeld het server wachtwoord vinden kan en andere belangrijke informatie die je moet lezen.
  • Logboek kanaal, waar spelers die als laatste de server verlaten een formuliertje invullen met wat er gedaan is en wat er gedaan moet worden.
  • Tutorials kanaal, waar je tutorials zal vinden over bijvoorbeeld Discord, of mods in de server.

37kQFED.png

Om je een beetje op gang te helpen heb ik hieronder wat tutorials(uitleg over dingen) om eventueel van start te gaan met bijvoorbeeld Discord

Hoe maak ik een Discord account aan?

Spoiler

Hoe maak ik een account aan voor Discord?

Een account voor Discord is heel gemakkelijk aan te maken.

Zorg als eerste dat je bij je email kan, zodat je beginnen kan aan een Discord account.

Stap 1: Ga naar de website van Discord via de volgende link: https://discordapp.com/ 

Stap 2:  Klik rechtsboven op de pagina op "login" 

Wmzc0WX.png

Stap 3:  Klik vervolgens op "Registreren" dit staat onder inloggen

SXOzeDO.jpg

Stap 4: Vul vervolgens je emailadres in bij het kopje "E-MAIL"

4dolmAV.jpg

Stap 5: Vul dan je gewenste gebruikersnaam in bij het kopje "GEBRUIKERSNAAM"

pMku4v4.jpg

Stap 6: Vul dan je gewenste wachtwoord in bij het kopje "WACHTWOORD"

ggi6nl8.jpg

Het zou er zo ongeveer uit moeten zien, wel met andere ingevulde informatie natuurlijk!

buJkv2a.jpg
Stap 7:
Klik daarna op "Verder"

CNjU6We.jpg

Dan staat er waarschijnlijk dit scherm:

uivf87k.png

Dan druk je simpel als het is op overslaan. Dan is je Discord account gemaakt.

Goede kans dat je nog een email krijgt om je account te bevestigen, dit is niet verplicht wel handig voor als je een keer je wachtwoord moet herstellen.

Nu kan je Discord downloaden als je dat nog niet hebt gedaan ! 

Succes!

Hoe download en installeer ik Discord op mijn computer of laptop?

Spoiler

Hoe download en installeer ik Discord op mijn computer of laptop?

Een account voor Discord is heel gemakkelijk aan te maken.

Zorg als eerste dat je bij je email kan, zodat je beginnen kan aan een Discord account.

Stap 1: Ga naar de website van Discord via de volgende link: https://discordapp.com/ 

Stap 2: Druk op "Download for windows"

Rx1YhMM.png

Stap 3: Open vervolgens het gedownloade bestand, bij mij staat er (1) omdat ik hem al eens gedownload heb en hem dus dubbel heb.

Q60RYhg.png

Stap 4: In de meeste gevallen zal je dan de volgende waarschuwing krijgen, druk simpelweg op uitvoeren

h8ouRhG.png

Stap 5: Loop het programma even door, het zou in feite gewoon drukken op doorgaan steeds zijn. Ik zelf kon hem niet installeren omdat ik hem al heb. Het is in feite zelfsprekend.

Stap 6: Open het geinstalleerde programma 

Stap 7: Login met je eerder gemaakte account

Stap 8: Je hebt het gedownload en geinstalleerd! Als je apply bij ons geaccepteerd is staat ergens in dit topic een link die je kan indrukken om lid te worden van onze server.

Succes!

Mods die we op de server gebruiken downloaden & installeren

Spoiler

Mods die we op de server gebruiken downloaden & installeren

Het is vrij simpel, maar je moet het toch even weten. Dus laten we direct beginnen.

Je kunt ook zelf mods voor eigen gebruik downloaden van bijvoorbeeld de officiele site van Farming simulator en dan plaats je in feite ook gewoon de mapjes die je download in de mods folder.

Let op, er is rekening gehouden met de standaard installatie locatie van Farming Simulator

Stap 1: Ga naar http://128.65.216.49:10833/mods.html

Stap 2: Ga helemaal naar de onderkant van de pagina, en druk op het bruine doosje.

l3VaP3r.png

Stap 3: Open  je verkenner van de computer(voorbeeld is windows 10 in de taakbalk, kan anders zijn bij jou)

bi5QhZr.png

Stap 4: Ga naar Documenten

SpnLMVa.png

Stap 5: Klik op My Games

XfC5kgD.png

Stap 6: Klik op FarmingSimulator2017

tPDpJqq.png

Stap 7: Klik op mods

vq6lgt6.png

Stap 8: Open het gedownloade bestand met WINRAR of WINZIP of iets in die richting.

Stap 9: Sleep de inhoud van het gedownloade bestand(alle mapjes die in dat bestand zitten) naar de mods folder.

Stap 10: Start je Farming Simulator 17 of als je hem al open hebt herstart Farming Simulator 17.

Succes, je hebt na het volgen van deze tutorial je mods geinstalleerd!

Hoe stel je je microfoon en geluid in bij Discord?

Spoiler

Hoe stel je je microfoon en geluid in bij Discord?

Spraakactivatie is handiger dan push to talk & zorgt ervoor dat de ruis en achtergrondgeluid wegblijft als je niet praat. automatisch stelt hij het vaak niet al te best in dus hieronder zie je hoe je het handmatig goed instelt.

Stap 1: Ga eerst naar je microfoon instellingen van Windows, doormiddel van rechtermuisknop op de kleine speaker in je taakbalk en dan klik je op opnameapparaten

sFNJujY.png

Stap 2: Tik even tegen je microfoon aan en kijk welk balkje verspringt(groen kleurtje komt er dan) 

v8DiuH7.png

Stap 3: Als er geen groen vinkje bij staat, klik op als standaard instellen, vergeet dan niet op toepassen te drukken!

Als er wel al groen vinkje bij staat en bij de rest niet, sla je deze stappen over en ga je naar stap 4. 

7WYM3TO.png

Stap 4: Ga naar Discord en klik op gebruikersinstellingen ofwel het tandwieltje.

ixnwOZv.png

Stap 5: Klik vervolgens op "Spraak & Video"

wDFuyqZ.png

Stap 6: Zorg dat invoerapparaat en afspeelapparaat op Default staan. als je meer ervaring hebt of stap 1 tot en met 3 niet gedaan hebt zorg ervoor dat je de goede microfoon hebt ingesteld.

mb19PEM.png

Stap 7: Als de goede microfoon ingesteld is springt een balkje steeds heen en weer als je microfoon geluid ontvangt (invoergevoeligheid balkje) 

Zet spraakactivatie aan, en druk op bepaal automatisch de invoergevoeligheid zodat die uit staat(dan word het grijs zoals op de foto)

yBadIos.png

Stap 8: Zorg dat je witte balkje altijd rechts van het bewegende gedeelte zit, en dat als je praat het bewegende gedeelte rechts van het witte balkje uitschiet zoals op de fotos, foto1 laat zien wat er gebeurt als ik niet praat, en als ik wel praat kan je op foto2 zien dat hij rechts van het witte balkje uitschiet.

FOTO1:

8i0zoKQ.png

FOTO2:

8PjDunl.png

Stap 9: Zorg ervoor dat als je praat het in feite net rechts van het witte balkje komt, als ie veel verder dan het witte balkje komt zoals onderstaande foto kan je het witte balkje iets meer naar rechts doen des te groter de kans dat er 0% achtergrond geluid doorheen komt.

JNsCk0L.png

Stap 10: Dan kan je op ESC drukken of het kruisje rechtsboven en je hebt je microfoon ingesteld!

Tutorial op de planning:

Geen, suggesties? 

eg1bTRu.png

Je kunt je aanmelden als lid, doormiddel van het invullen van een formuliertje kan je lid worden.

We stellen wel enkele eisen aan een lid dus zorg dat je voldoet aan deze eisen alvorens een apply te schrijven. 

De leeftijdseis is er omdat ik uit ervaring weet dat het met jeugd onder de 16 vaak wat sneller een speeltuin word, ook al ben je onder de 16 en zegt volwassen gedrag te kunnen tonen houdt ik me aan de leeftijdseis ik ga geen uitzonderingen maken, er is me vaak genoeg gezegd dat ze volwassen gedrag kunnen tonen. En dit liep altijd slecht af. Ook wil ik i.v.m. oudere leden deze grens aanhouden.

z2xBqeP.png

• Minimaal 16+
  • Ervaring met Farming Simulator
  • Actief(minstens 5 uur per week)
  • Discord account + Discord geinstalleerd
  • Microfoon en in staat zijn om tijdens het spelen in een spraakkanaal te zijn als er andere leden online zijn aan het spelen. Typen word over het algemeen niet gedaan enkel als je even niet kan praten.

Inschrijf formulier (Kopieer het, vul het in in een reactie hieronder of een privebericht naar mij op het forum):

Naam:
Leeftijd:
Ervaring met Farming Simulator ? zoja welke:
Wat is je doel in de server:
Waar liggen jou interesses binnen Farming Simulator:
Hoe actief kan je zijn:
Heb je Discord(Je naam hoef je niet te geven als je dat niet snapt en discord nieuw voor je is, antwoord gewoon met Ja of nee ):

4aeMDQE.png

We publiceren eens per week een nieuwsbrief, hierin kun je lezen wat er in de server gebeurt en dus ook zien dat er serieus gewerkt word! Veel leesplezier!

Laatst verschenen nieuwsbrief (01-11-2017):

Spoiler

DATZNRr.jpg

[=-=] Koopakker B.V. nieuwsbrief [=-=]

We hebben weer hard gewerkt en hebben dus onze allereerste nieuwsbrief weten te regelen voor jullie, veel lees en kijkplezier!

Let op, niet alles is 100% serieus, neem het met een klein korreltje zout

Datum discord server release + update topic(BELANGRIJK)

Jullie hadden natuurlijk vandaag op halloween (31 oktober) zoals we hadden beloofd een update op het topic verwacht. Helaas had ik (Jarmo/Vurnality) problemen en was mijn skype gehackt waardoor ik al mijn wachtwoorden moest aanpassen en nog steeds ongeveer 50 moet aanpassen.

Vanwege dit heb ik weinig tijd gehad en is de discord server nog niet af en dus ook de topic update niet.

Ik verwacht het topic+discord server(voor leden) tussen Woensdag 1 november 2017 en Vrijdag 3 november 2017 online te hebben compleet en wel.

Kiekjesnieuws

We hadden zombies op de koffie. Zelfs de NPC's van FS17 hadden zin in halloween! 

HfKRtQC.jpg

Er waren zelfs zombieliefdes:

0LUV2Ac.jpg

Maar ook zombies die afscheid namen van onze trekkers:

Tma31MN.jpg

Ja ja, je leest het goed! We hebben tot onze grote spijt afscheid moeten nemen van onze allereerste trekkers en dus hebben we ze een waardig afscheid gegeven, doormiddel van ze een laatste foto te geven met hun opvolger ernaast.

xOl1Dcv.jpg N2pqaym.jpg

De 2 Case 1455 trekkers worden vervangen door 2 New holland T6jes met voorlader equipment en gewichten. Met vaak startproblemen en een kuchende motor moesten we dit besluit wel nemen... Vaarwel Case 1455jes bedankt voor jullie trouwe dienst! 

Excuses voor de volgende foto's, helaas was ik vergeten HUD hider aan te zetten.

Onze trouwe oogster word vervangen door een variant van een ander merk nog wel. Wat zal die boos zijn geweest dat we hem hebben verruild nou ja ach, hij had toch al moeite met berg beklimmen.  Maar desondanks hebben we vele uren met hem doorgebracht en geloof mij maar, dit waren lange lange uren..

Z7q9DrF.jpg jbUHiBa.jpg

De kar, waarmee we onze inkomsten hebben verdiend doormiddel van gewassen weg te brengen naar o.a. het treinstation om het vervolgens in de trein te laden.

Klein maar fijn dat was het zeker de kar was fijn, maar gewoonweg veel te klein voor de toekomst. En de toekomst, die ruilt de nieuwe kar ook nog zeker weten om...

hIh8xST.jpgweL1yYk.jpg

Al onze nieuwe aanwinsten zijn verzameld en klaar om de motoren te starten. Wij van Koopakker B.V. hebben er zin in. Jij ook?

FIhrk8a.jpg MboUutW.jpg

Vond je deze allereerste Koopakker B.V. nieuwsbrief leuk? laat het dan zeker weten, meningen en kritiek is welkom zo kunnen we de nieuwsbrief in de toekomst mogelijk verbeteren!

Onze applys staan nog open dus ben je 16+ aarzel niet en apply nu!

W9GcR9N.png

Hieronder kun je oudere nieuwsbrieven bekijken als je dat leuk lijkt.

Nieuwsbrief 01-11-2017(Eerste editie van onze nieuwsbrieven)

Spoiler

DATZNRr.jpg

We hebben weer hard gewerkt en hebben dus onze allereerste nieuwsbrief weten te regelen voor jullie, veel lees en kijkplezier!

Jullie hadden natuurlijk vandaag op halloween (31 oktober) zoals we hadden beloofd een update op het topic verwacht. Helaas had ik (Jarmo/Vurnality) problemen en was mijn skype gehackt waardoor ik al mijn wachtwoorden moest aanpassen en nog steeds ongeveer 50 moet aanpassen.

Vanwege dit heb ik weinig tijd gehad en is de discord server nog niet af en dus ook de topic update niet.

Ik verwacht het topic+discord server(voor leden) tussen Woensdag 1 november 2017 en Vrijdag 3 november 2017 online te hebben compleet en wel.

Kiekjesnieuws

We hadden zombies op de koffie. Zelfs de NPC's van FS17 hadden zin in halloween! 

HfKRtQC.jpg

0LUV2Ac.jpg

Tma31MN.jpg

Ja ja, je leest het goed! We hebben tot onze grote spijt afscheid moeten nemen van onze allereerste trekkers en dus hebben we ze een waardig afscheid gegeven, doormiddel van ze een laatste foto te geven met hun opvolger ernaast.

xOl1Dcv.jpg N2pqaym.jpg

De 2 Case 1455 trekkers worden vervangen door 2 New holland T6jes met voorlader equipment en gewichten. Met vaak startproblemen en een kuchende motor moesten we dit besluit wel nemen... Vaarwel Case 1455jes bedankt voor jullie trouwe dienst! 

Excuses voor de volgende foto's, helaas was ik vergeten HUD hider aan te zetten.

Onze trouwe oogster word vervangen door een variant van een ander merk nog wel. Wat zal die boos zijn geweest dat we hem hebben verruild nou ja ach, hij had toch al moeite met berg beklimmen.  Maar desondanks hebben we vele uren met hem doorgebracht en geloof mij maar, dit waren lange lange uren..

Z7q9DrF.jpg jbUHiBa.jpg

De kar, waarmee we onze inkomsten hebben verdiend doormiddel van gewassen weg te brengen naar o.a. het treinstation om het vervolgens in de trein te laden.

Klein maar fijn dat was het zeker de kar was fijn, maar gewoonweg veel te klein voor de toekomst. En de toekomst, die ruilt de nieuwe kar ook nog zeker weten om...

hIh8xST.jpgweL1yYk.jpg

Al onze nieuwe aanwinsten zijn verzameld en klaar om de motoren te starten. Wij van Koopakker B.V. hebben er zin in. Jij ook?

FIhrk8a.jpg MboUutW.jpg

Vond je deze allereerste Koopakker B.V. nieuwsbrief leuk? laat het dan zeker weten, meningen en kritiek is welkom zo kunnen we de nieuwsbrief in de toekomst mogelijk verbeteren!

Dat was het alweer, ik bedank je voor het lezen van dit topic. 

Ook hoop ik je interesse gewekt te hebben om lid te worden zoja, dan zie ik je hopelijk snel op de server na je apply!

Het oude topic kan je vinden onder mijn groet in de spoiler, dit topic heb ik een nieuw jasje gegeven en volledig onder handen genomen. dit kostte me ongeveer 5 uurtjes.

Let op, dit topic word gewijzigd bij elke nieuwe nieuwsbrief, of als er een nieuwe tutorial toegevoegd word of andere redenen,  we updaten indien nodig!

Met vriendelijke groeten,

Jarmo - Beheerder & Oprichter Koopakker B.V.

Oud topic voor de grote update: Let op, bevat mogelijk ongeldige informatie.

Spoiler

Koopakker B.V.

Altijd gezellig, hard werken met plezier!

Wat is Koopakker B.V. ?

Koopakker B.V. is een Farming Simulator bedrijf, we zijn begonnen in FS15 en inmiddels actief op FS17.

We waren een tijd uit de lucht vanwege priveomstandigheden. 

Maar nu zijn we terug, helaas nog niet 24/7 online maar we hopen dat toch eens te gaan maar dit kan ik zelf nog niet bekostigen. we zijn nu 24/7

Geschiedenis Koopakker B.V.

Farming Simulator 15 - Het begin van Koopakker B.V.

Hier begon Koopakker B.V. als simpele server die op dat moment nog naamloos was.  Ook was hij nog geen 24 uur per dag 7 dagen in de week online,

een maand later was John a.k.a. John de belg op de server waarna snel ook een sponsoring van zijn kant kwam, en toen werd de server 24/7 gehost bij Nitrado

Toen hebben we maanden actief gespeeld, dagelijks hard werken, John was de actiefste speler, en we hebben actief gespeeld tot Farming Simulator 17 uitkwam, en toen werd Koopakker B.V. 2.0 geboren!

Farming Simulator 17 - Koopakker B.V. 2.0 en een tijdje offline geweest.

Toen kwam daar Farming Simulator 17, en kwam ook Koopakker B.V. 2.0 officieel op de FS17 server lijst.

Hier hebben we ongeveer 2 maanden op gespeeld dag in dag uit hard werken, ik (Jarmo) de oprichter van Koopakker B.V. had helaas een moment dat ik wel erg veel lol had, een beetje teveel(wat ik tevens nu niet meer heb) waarna 2 actieve spelers weggingen en de eerste die ging was John, wel heb ik tot de dag van vandaag contact met John onderhouden.

Ik moet ook toegeven, het is een stuk stiller en minder leuk FS17 spelen zonder John, maar overal zijn keuzes die je maakt.

We zijn toen een tijdje uit de run geweest, maar komen nu 100% terug, de motoren zijn weer gestart en de server maakt hoge toeren !

Farming Simulator 17 - Koopakker B.V.  Weer terug!

We zijn weer begonnen nog niet 24/7 maar dit volgt als er genoeg spelers zijn die actief spelen.

Ons doel:

Zonder cheats (zoals geld cheat) het spel spelen. Met plezier en zo nu en dan wat grapjes.

We spelen met jong en oud(minimaal 16 vanwege slechte ervaringen met jongere kinderen dan 16) en maximale leeftijd, nee die is er niet.

Zoals je in onze geschiedenis kan zijn zijn er oudere spelers geweest. en dat zijn in de meeste gevallen ook de fijnste.

Zelf(Jarmo) ben ik 17. bijna 18. 

Wij willen dus een server hosten voor plezier voor jong en oud zonder gezeik.

Crew(Beheer)

Jarmo A.K.A. Vurnality

Ik ben Jarmo ofwel als gamer beter bekend als Vurnality, geboren op 27/3/2000 en ben op moment van schrijven 17 jaar.

Ik heb ADHD & ODD, waardoor ik soms woedeaanvallen heb/had hiervoor neem ik medicijnen.

Beetje verslaafd aan gamen en vooral FS games  Ik ben altijd wel in voor wat gezelligheid

Wat kan ik doen als ik me aanmeld?

Je kunt later als we ver genoeg in het spel zijn een vaste taak krijgen als je wil en als dat op dat moment niet kan

dan kan je helpen met andere werkzaamheden.

Wel willen we graag dat je niet zomaar verkopen gaat of dergelijke, hiervoor wachten wij op grote vragen.

Maar in feite kan je als we ver genoeg in het spel zijn zelf een vaste taak krijgen(Koeien, hooibalen maken, graan oogsten/zaaien etc.)

Welke map spelen jullie op en welke mods gebruiken jullie?

Wij gebruiken de map Goldcrest Valley en als we die echt benut hebben gaan we een andere map doen, dit zal lang duren dus maak je niet druk. je kan lang genoeg spelen op dezelfde map.

Mod lijst: (Laatst gewijzigd op 29-10-2017)

FS17_DJI_Phantom_2

FS17_ForRealModule01_CropDestruction

FS17_ForRealModule02_TireDirt

FS17_ForRealModule03_GroundResponse

FS17_Lizard_TT_DoubleCab

FS17_LocoDrive

FS17_manualAttaching

FS17_NoTowTruck

FS17_repairVehicles

FS17_TowBar

ZZZ_GPS

disableVehicleCameraCollision

FS17_DrawMixerWagon

FS17_GameExtension

FS17_No_HUD

FS17_TrailerAssist

ZZZ_fastForward

http://www.filedropper.com/mods_206

Hoe kan ik mijzelf aanmelden?

Je kunt onderstaand formulier in een privebericht sturen of via dit topic.

EISEN AANMELDING:

Minimaal 16 jaar

In bezit van een microfoon met skype of discord.

Volwassen gedrag

Actief

Aanmeldformulier:
Voornaam:
FS-Naam:
Leeftijd :
Ervaring met de volgende Farming Simulators(bijv 15, 17):
Mijn doel in de server:
Skype of Discord(mag in privebericht):
Ervaring met andere servers en eventueel iets wat je hoopt anders te zien:

Bedankt voor het lezen, dit topic zal binnenkort een update ontvangen, dit is een tijdelijk topic(de inhoud. zal het later bewerken) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28
  • Created
  • Laatste antwoord

Even een update over de stand van zaken.

We hebben een speler erbij, waardoor ik nu met 1 speler ons bedrijf run.

Hieronder wat foto's van hetgeen wat we nu hebben!

Ps, er is NIETS gecheat!

X1uTZRg.jpg

Onze palletvooraad

ob11NhX.jpg

Onze werktuigen, 2 trekkers, een sproeierm een zaaier een kar en een laadwagen

BAwDMvK.jpg

Onze 3 landen die volgroeid zijn klaar voor het oogsten (Foto gemaakt d.m.v. de drone mod)

hTspgg9.jpg

De boerderij waar je dus ook de werkplaats ziet waar we onze voertuigen die te duur worden repareren.

V3g8DJc.jpg

Kbfoz87.jpg

Koolzaad(Canola) oogsten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke mededeling

Morgen, dinsdag 31 oktober 2017 komt er een grote update aan het topic.

Hierin zullen de volgende dingen onder handen genomen worden

• Complete herschrijving
  • Nieuw applyformulier
  • Stap voor stap uitleg hoe mods te installeren
  • Stap voor stap hoe discord account aan te maken en discord te installeren(we stappen volledig over naar discord vervanger voor Skype)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DATZNRr.jpg

Kiekjesnieuws

HfKRtQC.jpg

0LUV2Ac.jpg

Tma31MN.jpg

xOl1Dcv.jpgN2pqaym.jpg

Z7q9DrF.jpgjbUHiBa.jpg

hIh8xST.jpgweL1yYk.jpg

FIhrk8a.jpgMboUutW.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Robin:

Leuk dat je een nieuwsbrief maakt ! Altijd leuk om foto's/verhalen te zien van andere mensen/servers, leden die mee willen helpen hebben vast wel een goede aan jou haha :rofl:

Hey Robin!

Leuk om te horen dat je het leuk vind om foto's/verhalen te zien in de vorm van een nieuwsbrief in dit geval.

We gaan hopelijk 2/3 keer per week zon nieuwsbrief online zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.