Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Teken programma

Jamie

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen, kan misschien iemand me helpen? Ik ben opzoek naar een tekenprogramma liefst GRATIS, ik heb dit nodig voor grondplannetjes van een huis uit te tekenen, en voor de buitenkant. Dus SketchUp zou perfect zijn. Maar ik vind nergens een downloadlink daarvan, voor de gratis versie.. Alvast bedankt ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robin Het klopt dat je in blender meer kunt doen, maar ik denk dat het voor een simpel grondplannetje handiger is om sketch up te gebruiken. ;) dit programma is net een tikkie simpeler en sneller te leren. zolang je geen écht hoge eisen stelt aan de tekening en je verder niet met 3d tekenen bezig (wil gaan) houd(en) zou ik gewoon daar voor gaan.  

verder geld ook wat mij betreft, bij vragen stel ze maar ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik gebruik maya om dingen van de mods te bewerken dus lose dingen maken en de dingen die weer los zijn weer konpleet temaken en dan met 3ds max er de texturen op te zetten  dit kan ok soms goed mis gaan wat ik al heb ondervonden

dit is het begin

zklnefvfgatns.33.12.png

tiol4weny6i9m.42.28.png

2arg4gcm6mhnd.21.30.png

dit is maar voor beeld maar deze programma zijn niet goed koop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

sketchup is daarvoor ideaal zoals je zelf al zie, dat is gemaakt om architectonische dingen snel mee voor te stellen, voor iets anders is deze applicatie echter niet geschikt,  vraagje,  wil je 2D tekenen of 3D  (  breedte/hoogte    vs   breeedte/hoogte/diepte ).    Als het een simpele iso tekening is heb je met sketchup echter niet veel hulp en zal je andere teken programma's moeten gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.