Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Twan's Knutselhoek!

Twan

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Goedenavond mensen!

Omdat voor mij morgen school weer gewoon begint, heb ik nog een laatste 'update'.

Een GIF probeersel, de dirt tegen het gewone model...

Yxhxzt.gif

Vandaag heb ik de klep afgemaakt boven de band, het het hele model is nu zo goed als af.

De klep wordt met een zuiger gestuurd zoals je ziet, en de inhoud word onder gelost door middel van een band.

De reclame op de zijkant kan je zelf aanpassen in het textuur, dit heb ik zo gemaakt dat dit makkelijk aan te passen is.

Wopster heeft Jan en mij geholpen met het werkend krijgen van een plane! De wagens zijn nu vrijwel helemaal ingame en hopelijk zal @Jantjetennis snel wat foto's kunnen laten zien van de ingame status. Hij heeft het er maar druk mee!

De dolly heb ik net een nieuw textuur gegeven en de dirt zit ook al overal op. 

De functies die jullie nu al kennen:

-Frame en laadvlak zijn kleurkiesbaar;

-De dirt op het laadvlak zal deels modder en deels stro zijn. Heb het shader zo verandert dat dat kan;

-Balen kunnen worden vastgezet;

-Standaart functies (verlichting etc)

Zijn er verder nog functies die jullie graag terug willen zien? Of verwachten? Laat het weten.

-

De Holaras Kroko is ook ingame, ik werk nog aan de rest van het model en hopelijk zal deze ook snel klaar zijn.

De Puinbak is ook al goed ingame, alleen het nieuwe plane nog verwerken.

De Dena VOF Cultivator is ook ingame en wordt momenteel getest door onder andere @Jordi! We zullen de laatste dingen fixen, de Eurojabelmann (Mandam) verkeerd ook in dezelfde staat.

Voor de Gilibert Herax heb ik ook al wat veranderingen gemaakt, ik werk nu aan nieuwe texturen en andere functies en fixes. Naar schatting zal dit eind april klaar zijn.

Maar 1 foto, en een heel verhaal... Hopelijk kan ik binnenkort snel meer laten zien, want alleen een hele tekst is natuurlijk niet het interessantste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.