Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Gras oppikker

Aanbevolen Bericht

@AndreBC dat is inderdaad een mooie machine, maar het zou ook ongelofelijk veel werk zijn om m functioneel in het spel te krijgen 

@Robin ik zeg niet dat ik de uitvoering zelf precies kan maken, maar ik zou wel een toepassing weten. 

namelijk: over weide heen banen trekken en dan d.m.v. ploeg + cultivator functie een 'zwart spoor maken'. daarna kan dr (miss d.m.v. maaiopbrengst?) een pallet met grasrollen produceren welke later kan worden verkocht. (misschien door middel van eenzelfde productiesysteem als in stro addon)

zoals ik al zeg, het is ingewikkeld en het zal veel werk kosten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

valt eigenlijk wel mee, enige wat je moet doen is kleinere grasbalen definieren en dan heb je iets wat  je enorm veel tijd gaat doen verliezen, en een hoop gesakker om ze van de grond te halen als ze vallen

@BBfarmer, jouw denkwijze klopt niet, volgens je beschrijving zit je met minstens 5 verschillende functie's op 1 meter afstand  ->   cutter,  combine, baler, plough, cultivator  en als je nog pallets wenst, een transportband.   Heel veel naleeswerk qua compabiliteit, xml definitie's ga je letterlijk moeten nalezen in de lua's  om de nodige correcte commando onderderelen aan toe te voegen,  en aan zoiets zit je makkelijk 4-6 maand bezig ( vanop 0 ).   Komt er dan nog eens bij dat na 5 meter iedereen met dat ding stopt omdat het gewoon weg te traag gaat :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.