Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

bomen plaatsen

brummy

Aanbevolen Bericht

ik heb een bomenobject gedownload en uitgepakt en geplaatst in de uitgepakte directory van de map waarin ik hem wil zetten ,

dan in ge importeer ik de boom die ik wil plaatsen en zet hem erin en sla dan alles op.

start fs en dan staat hij in de map (de boom).

zo doe ik het altijd totdat het ineens niet meer lukte met deze foutmeldingen.ik heb niets veranderd of aangepast ben blij dat dit me al lukt:4_joy:

en daar ben ik ook tevreden mee,af en toe iets plaatsen.

dus over tranform groepen of shaders oid weet ik eigenlijk nagenoeg niks.eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 22
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

ok, dus je zit al in het begin met een methode fout.  Je moet eigenlijk niet uitpakken  en dan verzetten, maar de export functie with files gebruiken, dan gaat de editor alle bestanden correct zetten,  relatief tegen over de map die jij aanduid. Doe je dit niet, dan gaan er van alle rare dingen mislopen aangezien er met relatieve locaties wordt gewerkt.    Vervolgens importeer je dus het object ( correct )  en dan wil je meerdere instantie's van hetzelfde.  Wat je dan moet doen is niet steeds iets nieuws maken, maar gewoon dupliceren.   Dan wordt hetzelfde object geen 500 miljoen keer in je geheugen geladen  , maar 1 maal en op verschillende plaatsen weergegeven. 

Probeer dit eens,  en als het niet lukt, los eerst al die warnings op van missing files.  Die lua's daarachter gaan zich waarschijnlijk oplossen als alles correct wordt ingelezen

( de engine heeft geen interne fout oplosfunctie om ontbrekende files te zoeken ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.