Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Gras in de Silage wagen

Reffarmer

Aanbevolen Bericht

Beste,

Ik heb de volgende vraag. In 2015 geloof ik en sowieso 2013 kon je je wagen zo aanpassen na mijn weten als je er gras in spoot dat het ook gras bleef. Nu wanneer je het met hakselen gras er in spuit wordt het het groene chaff. Het zelfde als met Mais. Echter dat wil ik niet want ik heb ook grasbunkers.

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het geen wat ik er in spuit dat dat er ook in komt. Dus Gras, -> Gras Mais-> Mais etc. etc. 

Reffarmer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<fillUnits>
        <fillUnit unit="$l10n_unit_literShort" fillTypeCategories="forageHarvester" capacity="0" />
    </fillUnits>

In fs17 zit het nu zo op de hakselaar. Ik denk denk dat je een beetje moet rommelen met fillunits. Je kunt ook proberen de fs13 manier toe te passen maar grote kans dat die niet meer zal werken...

Je kunt dus even proberen om deze toe te voegen aan de hakselaar, deze komt uit een ladewagen:

<fillUnits>
        <fillUnit unit="$l10n_unit_literShort" fillTypeCategories="forageWagon" capacity="0" />
    </fillUnits>

Beetje rommelen kom je er wel, misschien moet je ook de pickup nog aanpassen :P Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.