Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Aanbevolen Bericht

Hallo allemaal,

Even een vraagje over iets waar ik niet meer uitkom in Giant editor. Ik ben een map aan het maken met de starters map "NLDFarmers_Start_Map_ExtraFoliages"

Alles werkt aardig in mijn map, behalve het inladen van nieuwe tractors en andere hulpstukken via de winkel.

Ik krijg een melding "Geen ruimte meer, verwijder eerst voertuigen" dit heeft te maken met Loadplaces in Giant Editor.  Ik heb de twee loadplaces (begin en einde) goed geplaatst en toch deze melding?? iemand enig idee....

2hydo2r.jpg

alvast bedankt,

groet Ramon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei DeBeugels:

Dan ben je de storePlace vergeten of deze is te klein, even  zoeken in het forum en je vindt er meer over

De Storeplace staat keurig nabij de 2 loadplaces. de auto welke in de map meekomt kan ik ook resetten naar die plek.  Ik heb uiteraard gezocht in het forum, youtube etc. maar kan er niets over vinden.  Dus graag hulp :) speelt zo vervellend zonder tractors..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei fa285634:

heb je ook de groote van de spawnplaatsen aangepast ?

Nee, maar daar heb ik wel wat hulp bij nodig ben ik bang. Waar kan dat?

17 minuten later toegevoegd

Mijn excuses, na het plaatsten van de storePlace is het verholpen. Deze zit niet in de startmap (of heb deze per ongeluk verwijderd).  Na een copy van een andere map is het verholpen.

Dank (@DeBeugels en @fa285634 voor jullie meedenken en hulp! :party:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.