Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Verkoopprijs dieren seasons mod

Aanbevolen Bericht

Hey allemaal,

ik ben onlangs mijn eerste savegame begonnen met de Seasons mod en speel dit op de Sandybay map. Nu zag ik dat de verkoopsprijs per koe op het einde van de herfst flink stijgt in Seasons Economie. De prijs steeg tot meer dan €5500 per dier(Een print screen kreeg ik niet gepost :35_thinking:).  Nu dacht ik bij mezelf mooie winst, totdat ik de dieren effectief wou verkopen en zag ik dat de aangegeven prijs niet klopten met de prijs die ik ging krijgen bij de veehandelaar. Ook heb ik de dieren rechtstreeks willen verkopen maar op de transportkosten die nog eens mee aangerekend werden na bleef de prijs hetzelfde. Iemand hier ervaring mee??

Bedankt voor enige reactie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou de prijs gekregen hebben die normaal is voorzien in het spel, maar waarom gaf men in het Seasons Economie Menu dan zo'n hoge prijs. Deze lijst klopt toch wel als je je granen of andere verkoopt, dus waarom niet met de dieren?? Wel is het zo dat ik de winstmarge die je zou kunnen maken als de prijs effectief gegeven wordt mss wel wat langs de hoge kant is maar dat terzijde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.