Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Staldeuren koeienstal

Aanbevolen Bericht

Hallo mensen,

Ik heb even hulp nodig, ik pas momenteel een map aan (voor eigen gebruik, met een paar vrienden), dat is de NF Marsch V3.1 We zijn weer naar een kleinere map gegaan omdat de x4 map te groot is voor maar 3 of 4 personen die in onze server zitten. Maar goed, dan even ter zake... Ik wil graag de staldeuren van de koeienstal veranderen. Deze slaan nu open:

VeABr5WB.jpg

Ik wil heb graag zo maken, dat de deuren naar links of naar rechts schuiven. Nu is de vraag hoe of ik dat moet doen, is het gewoon een kwestie in GE om de positie van de deur te veranderen, dat de deur dan al de juiste richting op gaat in game of moet ik iets anders doen?

3 minuten later toegevoegd

Ook heb ik nog een vraag over hoe ik de dieren kan veranderen, ik wil in game namelijk iets meer dieren in de weide zien lopen. Momenteel lopen er maar een stuk of 7 of 8 en ik zou die eigenlijk wel minimaal naar de 20 zien gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
2 uur geleden zei Stefayno:

Ik wil heb graag zo maken, dat de deuren naar links of naar rechts schuiven. Nu is de vraag hoe of ik dat moet doen, is het gewoon een kwestie in GE om de positie van de deur te veranderen, dat de deur dan al de juiste richting op gaat in game of moet ik iets anders doen?

Met deze deuren gaat dat lastig, omdat je nulpunt niet goed zit.

naamlooss7s8i.png

Dus je zal deze deuren opnieuw door Blender moeten gooien om dit goed te zetten of de deuren uit mijn map halen (GreenRiver 2017), dan heb je ook gelijk je triggers en je script voor je animatedObjects.xml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daniel (de maker van de map), heeft in latere versies wel de deuren verandert... maar als ik die uit die map weg pluk en ze zo in mijn aangepaste map terug plaats... werkt het dan gewoon of kunnen we dan niet meer bij de koeien ? whahaha. Als het te ingewikkeld is... dan laten we het gewoon zo, het is namelijk niet echt problematisch. Blender heb ik zelf niet en ik weet daar ook niet mee om te gaan... ben al blij dat ik een klein beetje verstand van GE heb hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.