Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

foto's bewerken

tiddy

Aanbevolen Bericht

hallo,

weet iemand hier hoe ik mijn foto's kan bewerken zo dat deze wat realistischer er uit zien? de foto's die ik nu gemaakt heb zien er strak uit opzich alleen bevatten ze een soort waas en lijken ze niet helemaal scherp te zijn. ik weet dat de resolutie en beeld instellingen ook veel kunnen doen maar des ondanks zou ik ze door ze te bewerken iets realistischer kunnen krijgen. ik heb dit bij meerdere gamers afbeeldingen gezien op andere fora alleen willen zij niet prijs geven wat ze er aan doen. 

mvg tiddy

ps ik weet dat dit niet helemaal het juiste forum is om dit te vragen maar de anderen staan in mijn ogen er nog verder af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige mensen doen shaders in FS17 of een ander spel, zo krijg je ook een heel ander beeld.

Je zou een programma kunnen gebruiken waarmee je foto's kan bewerken zoals de belichting enz.

Of voor even je spel op High zetten bijv. dat je ietsjes beter beeld hebt en dan weer terug zetten als je klaar bent met foto's maken.

Topic even verplaatst naar Computer Hulp -> Support ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Al die foto's zijn bijgewerkt door gimp / photshop / paint / andere software.    Nooit vergeten dat mensen online alles eerst opsmukken en tonnen filters opzetten

Kun je trouwens heeel makkelijk zien -> foto met laptop resolutie en super kwaliteit ?    bijgewerkt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.