Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

De volgende kerel is aangekomen

DeerePowers

Aanbevolen Bericht

Goedemiddag,

Ik ben Sven, ik ben 15 jaar, en speel al een 6-tal jaar Farming Simulator. Begonnen bij 2008, verder gegaan op 2011, daarna 2013, en daar is het ook gebleven. Ik heb fs15 aangeschaft, maar eerlijk, ik vind er niks aan. Ik speel vooral op 'n beetje 'n Duitse stijl, met vooral John Deere, Claas & Fendt als merken.

Thuis hebben we zelf geen bedrijf, maar ik werk bij diverse landbouwbedrijven, waaronder een melkveehouder, kalverhouder & akkerbouwer. Binnenkort hoop ik dan aan de slag te gaan bij de loonwerker in het dorp, maar daar moet ik eerst maar eens het trekkerrijbewijs voor halen :blush:

Op school doe ik economie, verdere hobbies zijn richting de stad gaan met m'n maten, hardlopen, sleutelen, en fotografie. 

Misschien dat wat leden me hier wel al wat kennen van vorige forums, van de facebookpagina's waar ik fotos doe plaatsen, of van de videos die wel eens op youtube verschijnen.

Dat was het wel, bij vragen kun je me vast wel een privé bericht of dergelijk sturen, of hieronder natuurlijk stellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.