Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

GreenRiver 2019

Bart

Aanbevolen Bericht

• Administrators
Op 17-2-2020 om 09:42, Gast Optanius schreef:

Wow! Echt zo'n mooie map!! Alleen jammer dat het niet echt voor MP geschikt is. Want de dierenstallen staan op de naam van de owner. En niet de gene die het stukje land koopt.. Helaas.

De map is zeker wel geschikt voor mp, en in de update nog meer straks!
Ik zal alles verkoopbaar maken op de main farm na.

Op 19-2-2020 om 18:12, Gast Bobbert42 schreef:

Uuuh, waar precies? Krijg m niet gevonden vrees ik ?

Sorry voor me late reactie, ben even druk geweest!
Staat zelfs op deze pagina ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 2 weeks later...

Ik heb veld 20 gekocht, echter iedere keer als ik het spel opnieuw laad dan ben ik geen eigenaar meer van dit veld. Dus dan moet ik het steeds via de xml bewerken. Is dit reeds bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Hallo, wie kan mij helpen.  Als ik in Greenriver een contract wil accepteren dan krijg ik de melding dat ik al een contract heb, druk ik op lenen materiaal dan weet ik niet waar ik dit kan vinden. Huur ik het, wat eigenlijk het werken dan bijna voor niets maakt, dan kan ik het land niet bewerken. Wie kan mij helpen, wat doe ik verkeerd. speel op ps4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
Gast Ronald

Het lukt me maar niet om gemengd ratsoen aan de koeien te geven. Mengverhoudingen zijn prima, maar ik kan het gewoon nergens overladen in de stal. Speel op PS4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
Op 14-5-2020 om 10:15, Frank70 schreef:

Hallo, wie kan mij helpen.  Als ik in Greenriver een contract wil accepteren dan krijg ik de melding dat ik al een contract heb, druk ik op lenen materiaal dan weet ik niet waar ik dit kan vinden. Huur ik het, wat eigenlijk het werken dan bijna voor niets maakt, dan kan ik het land niet bewerken. Wie kan mij helpen, wat doe ik verkeerd. speel op ps4

Hoi Frank, 

Als je een contract al hebt moet je die eerst voltooien voordat je een nieuw kunt accepteren. 

En materiaal kun je alleen kopen of huren, lenen is geen optie in de game. Als je op lenen drukt dan leen je geld van de bank, daarom zie je nergens machines spawnen als je op lenen drukt. 

Op 31-5-2020 om 23:14, Gast Ronald schreef:

Het lukt me maar niet om gemengd ratsoen aan de koeien te geven. Mengverhoudingen zijn prima, maar ik kan het gewoon nergens overladen in de stal. Speel op PS4

He Ronald,

Als je de mengvoer wagen gevuld heb zou je die gewoon in de stal moeten kunnen legen in het voerpad, je hebt wel al koeien aangekocht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Richard dankjewel, ik was er inmiddels ook achter gekomen.  Als ik contracten als zaaien of bemesten accepteer, moet ik dan zelf deze kopen of kan ik dit ergens krijgen. Je wordt wel beloond maar moet wel de mest of zaaigoed kopen. Komt wat gek op mij over,

Ook kan ik behoudens mijn eigen perceel mijn drijfmest en vaste mest nergens kwijt. Kun je deze verkopen? Ik heb de mestkelder vol met 800000 liter drijfmest. Weet jij raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Hi,

Vanavond deze map gedownload, heb er meerdere mappen bekeken maar dit is toch echt een hele toffe map, mooie grote velden!

Vraagje.. ik speel op de ps4, wanneer ik iets wilt kopen de winkel, is het plaatje van het product wazig.. iemand enig idee?

Ik heb de boerderij gekocht met de koeienstal en schuren, in mijn garage staan 2 silo's is kan er maar 1tje vinden op mijn veld. Iemand een idee waar die zich bevind.

Nogmaals, een hele fijne map. Ben erg benieuwd hoe dit speelt icm Seasons.

Groetjes, Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.