Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Modding in FS19

Aanbevolen Bericht

Goedemiddag Allen,

Modding in FS19 is weer veranderd, gisteren begonnen loop nu al tegen waarschijnlijk iets heel simpels aan.

Heb een garage met bewegende deuren gedownload, is een store item, maar krijg deze niet werkend in mijn nieuwe map,

Ben door de moddesk heen gegaan, heb de 110 bestanden toegevoegd, de regel, ben achter de map geweest met note++ maar kom er gewoon niet uit.

Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om mij uit te leggen hoe dat het nu werkt.

Gr Alex1973

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, maar garages schuren e.d. die zet in een nieuwe map bv. placeables, via de xml items of default item plaats je deze in de map.

Even wat andere mappen bekijken dan wordt het duidelijk.

vb. van xml:

<item className="Placeable" filename="$moddir$mapnaam/placeables/hal/compositeHall5.xml" position="-176 99.97 48" rotation="0 0 0" age="0" farmId="1">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke,

Ik heb geprobeerd wat jij hebt geschreven, maar het werkt nog steeds niet.

Ik gebruik de basis map van hier, en heb een willekeurige garage met functies gedownload, map gemaakt zoals jij aan gaf, regels gemaakt zoals jij aan gaf, en ergens gaat het dus niet goed, en werkt het niet.

Kun je misschien kijken wat er fout gaat als ik een linkje van het bestand geef, of op een andere manier?

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.