Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Modpack

Jamie

Aanbevolen Bericht

12 uur geleden zei Jamie:

Als ik modpack heb, en ik wil er één bestand uit halen bijvoorbeeld de trekker, hoe kan ik dat dan doen? Want de texturen ofzo zitten toch samen ofwat? Geen idee, iemand die me kan helpen? 

Als ik het goed begrijp is er een pack met meerdere machines met ieder zijn eigen .i3d? 

Dan zal je alle nodige bestanden moeten pakken en naar een nieuwe map verplaatsen, texture, .i3d, .xml, shapes, en dit in precies dezelfde indeling zetten als in het pack.

Dus als de texturen van het pack in een map textures zitten maak je die nu ook aan, met dezelfde naam natuurlijk.

*(De benodigde texturen vind je als je de .i3d opent en dan pak je alle texturen die daar staan).

Dan is komt het moeilijkste, je hebt wel een moddesc, maar hier zitten alle machines bij in, dus wat ik aanraad is het maken van een nieuwe moddesc (Afgekeken van een andere mod en de delen en verwijzingen uit de moddesc van het pack. Maar aangezien je nog niet veel ervaring hebt zal dit een hele uitdaging zijn vooral als je wilt beginnen met een trekker!) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.