Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[TUT] Flitsers FS 2015


Twan

Aanbevolen Bericht

Hallo mensen,

 

Hier een korte uitleg over hoe je een flitser werkend maakt.

 

Benodigdheden:
-Flitser Model, download hier

-Giants Editor

-Light Addon, download hier

-Basis kennis mod editten

 

Als je de mod waar je de flitser op wilt hebben hebt uitgepakt en het mapje met de flitser in de textures hebt uitgepakt, ga je naar GE en importeer je de flitser en plaatst deze op de gewenste plek. Laat GE nog even open, want daar komen we zo weer terug.

 

Open de naamvanmod.xml.

Plaats dit in de moddesc onder de lichten:


	<LightAddon>
		<strobe index="INDEX PATH" isBeacon="true" name="strobeTest" sequence="300 0 0 0" invert="true" />
	</LightAddon>

Ga weer naar GE, klik op het mapje van de flitser en zoek naar het mapje met de Conaras. Klik de map aan waarmee je alle conaras selecteert, dit is het eerste mapje "conara" onder "glas".

Dan zie je in het window "Attributes" "Index Path". Daar achter staat waarschijnlijk zo iets: 0>8>1.

Het getal achter Index Path selecteer je en kopieer je en plaats je in op het stukje wat je net in de naamvanmod.xml hebt geplaatst. Je plaatst het waar nu de text INDEX PATH staat,

Dan ziet het er ongeveer zo uit:


	<LightAddon>
		<strobe index="0>2|15|1" isBeacon="true" name="strobeTest" sequence="300 0 0 0" invert="true" />
	</LightAddon>

Dan ben je klaar met en kan je de mod weer inpakken en in je modfolder plaatsen.

Deze plaats je in je modfolder samen met de Light Addon van VertexDezign.

Zo moet ie werken!

 

Met een beetje creativiteit kan je zelf nog andere filtsers maken, door gewoon conaras te plaatsen in een mapje in GE en deze toe te wijzen zoals ik voor heb gedaan.


Succes en veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.