Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[FS19] GreenRiver2019 Bug Reports

Bart

Aanbevolen Bericht

Hallo,

Bedankt voor deze fantastische map!!!!!

Er lijken echter nog een paar bugs in te zitten.

Restvoer loopt nu wel terug en voer is ook te zien voor de voerbakken, maar ik kan het met de voorlader niet opscheppen.

Dit geldt ook voor de vaste mest. Teven heb ik in de koeienstal een baal kuilgras uit elkaar getrokken maar dat wordt niet opgegeten en kan ook niet opgeschept worden.

Dit lijkt vast te liggen op de grond.

Kuilgras wordt wel verbruikt maar in verhouding tot gemengd rantsoen en water erg langzaam. Ook heb ik nog geen melk. Dit komt misschien door de leeftijd van de koeien. Drijfmest is naar verhouding ook veel te weinig.

De trigger voor stro is nu buiten de stal, dit zou idd. mooier zijn als dit in de stal was.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Groeten,

Gerhard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 21
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Administrators
Op 18-1-2020 om 11:43, Gerhard schreef:

Hallo,

Bedankt voor deze fantastische map!!!!!

Er lijken echter nog een paar bugs in te zitten.

Restvoer loopt nu wel terug en voer is ook te zien voor de voerbakken, maar ik kan het met de voorlader niet opscheppen.

Dit geldt ook voor de vaste mest. Teven heb ik in de koeienstal een baal kuilgras uit elkaar getrokken maar dat wordt niet opgegeten en kan ook niet opgeschept worden.

Dit lijkt vast te liggen op de grond.

Kuilgras wordt wel verbruikt maar in verhouding tot gemengd rantsoen en water erg langzaam. Ook heb ik nog geen melk. Dit komt misschien door de leeftijd van de koeien. Drijfmest is naar verhouding ook veel te weinig.

De trigger voor stro is nu buiten de stal, dit zou idd. mooier zijn als dit in de stal was.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Groeten,

Gerhard

Ik ga van het weekend even kijken voor je, het zou allemaal moeten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.