Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

farming wil niet opstarten

Aanbevolen Bericht

hallo ik heb farming simulator via bol.com gekocht. als ik het gedownload heb wil hij niet opstarten. wat er dan gebeurd is.

ik krijg een zwart scherm te zien dan laat hij me mijn bureau blad weer zien maar dan ingezoemd. dan krijg ik farming achtergrond te zien met loading. en dan valt hij weg en 

zie ik mijn bureau blad weer normaal. kan iemand mij hierbij helpen wat ik moet doen om farming werkend te krijgen. heb het al meedere malen op nieuw gedownload en naar bol.com klantenservice gegaan. konden mij niet helpen die stuurde me door naar giant software. aan mijn laptop kan het niet liegen want die moet het spel makkelijk aankunnen. het is de HP Pavilion - 15-cs3975nd. en voor iemand die mijn log van farming wilt bekijken.  alvast bedankt 

GIANTS Engine Runtime 8.0.0 (20335) 64bit (Build Date: Oct  2 2019)
Copyright (c) 2008-2019, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2019, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2019
Main System
  CPU: Intel(R) Core(TM) i7-1065G7 CPU @ 1.30GHz
  Memory: 16165 MB
Physics System
  Version: 5.9.5
  Thread(s): 2
  Info: Same productKey VID:'738' PID:'2217' already defined in file C:/Users/wassi/OneDrive/Documenten/My Games/FarmingSimulator2019/inputDevices/SaitekHeavyEqptWheelPedal_PS4.xml
  Info: Same productKey VID:'738' PID:'2218' already defined in file C:/Users/wassi/OneDrive/Documenten/My Games/FarmingSimulator2019/inputDevices/SaitekSidePanelControlDeck_PS4.xml
Input System
  Keyboard enabled
  Mouse enabled
  Gamepad/Joystick enabled
  Force Feedback disabled
Audio System
  Driver: SoftMixer WASAPI Stereo Headphones
  Version: 2018.11
  Frequency: 48000
  Max. active sources: 256
Render System
  Driver: Direct 3D 11
  Card Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: NVIDIA GeForce GTX 1050 with Max-Q Design
  Version: 26.21.14.3130 (30.6.2019)
  Revision: 161
  Feature level: DirectX 11
  Windowed Mode : off
  V-Sync        : on
  Effective Window Resolution:  1280 x 720
Started 3 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
  Level: High (auto)
  View Distance Factor: 1.100000
  Shadow Quality: 1.000000 Base-Size: 2048 Filter-Size: 16 Shadow Focus Box false
  Shader Quality: 2
  Skip Mipmaps: 0
  LOD Distance Factor: 1.100000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
  Terrain Normal Mapping: Yes
  Foliage View Distance Factor: 1.400000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
  Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
  Max. Number of Shadow Lights: 3
  Max. Number of Lights: 512
  Max. Number of Lights Per Cluster: 32
  MSAA: 2
  Bloom Quality: 4
  SSAO Quality: 12
  DOF: Enabled
  Cloud Quality: 3
  EnvMap Blending: Enabled

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De specificatie van de laptop voldoet ruimschoots aan de systeem vereisten.

omdat je ook zegt dat je in ingezoomd bureaublad tussendoor ziet, zou je de resolutie kunnen aanpassen in de game.

Je hebt de resolutie nu op 1280 x 720 staan (log file), deze zou ik op  1920 x 1080 zetten dit is de resolutie zoals hp die opgeeft voor jou laptop.

dit kun je aanpassen in de game.xml

<previousWidth>1920</previousWidth>
            <previousHeight>1080</previousHeight>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...

Het werkt allemaal niet hij wil maar niet opstarten bij giant software geïnformeerd maar die wijzen naar de cpu dat die te zwak is maar 1.3 GHZ terwijl mijn processor tot 3.9 GHZ kan en de eisen tot 2.5 GHZ zijn vanaf die kant zeer zwakke klantenservice als iemand nog ideeën heeft wat het kan zijn hoor ik dat graag heb er een ICT er  naar laten kijken die kwam er ook niet uit hij heeft de processor geüpdate farming geüpdate naar de nieuwste update .aar nog steeds start hij niet op. Het gekke is dat Er in de log geen fout melding komt te staan. Wat er nu gebeurt als je hem opstart is je ziet farming achtergrond met loading. En dan sluit hij zegzelf af iemand nog ideen wat het kan zijn hoor het graag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 1 year later...

Ik had dus exact hetzelfde probleem als de mensen hierboven en inderdaad, als ik mijn wifi uitzet start mijn game gewoon op. Hiermee zijn echter nog niet alle problemen opgelost, vandaar mijn vraag aan de mensen op dit forum: Hoe kan het aan/uit staan mijn mijn wifi nu invloed hebben op het opstarten van mijn game( Farming sim 17) en zijn jullie met deze informatie iets meer om dit probleem op te lossen? 

Alvast bedankt

Nathan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.