Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

hoe kan ik een vervaet mod plaatsen in PS4 farming19

Aanbevolen Bericht

• 5 weeks later...
Op 21-5-2020 om 21:16, DeBeugels schreef:

Niet ! die is er niet voor de PS4.

Game voor de PC kopen veel meer mogelijkheden dan op een console

Even een vraag, je zegt meer mogelijkheden voor op pc, heb je het dan over de te downloaden  mods of geld dit ook voor meer plaatsbare objecten/ voertuigen ect? Ik speel Fs19 op de Xbox one en het aantal vrije plaatsen voor iets te kopen bizar weinig ten opzichte van wat allemaal te koop is!!

Groet jph 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden, Jph schreef:

Even een vraag, je zegt meer mogelijkheden voor op pc, heb je het dan over de te downloaden  mods of geld dit ook voor meer plaatsbare objecten/ voertuigen ect? Ik speel Fs19 op de Xbox one en het aantal vrije plaatsen voor iets te kopen bizar weinig ten opzichte van wat allemaal te koop is!!

Groet jph 

Ja beide, veel mods komen niet op de officiele site te staan ( deze zijn dan ook niet te downloaden op de console ) omdat dat voor de mod makers teveel werk is, je hebt dus de keuze uit meer mods op de PC.

Ook geen beperking wat betrefd het aantal mods ( zal op een gegeven moment qua  performance wel een beperking zijn ), bij de PS 4 en Xbox is deze beperkt mede door het geheugen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden, DeBeugels schreef:

Ja beide, veel mods komen niet op de officiele site te staan ( deze zijn dan ook niet te downloaden op de console ) omdat dat voor de mod makers teveel werk is, je hebt dus de keuze uit meer mods op de PC.

Ook geen beperking wat betrefd het aantal mods ( zal op een gegeven moment qua  performance wel een beperking zijn ), bij de PS 4 en Xbox is deze beperkt mede door het geheugen

Oké duidelijk, dan word het tijd voor een pc ? thnks voor het reageren!! Grtz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.