Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Lukt niet om FS19 te starten of te herinstalleren

Aanbevolen Bericht

Beste mensen,

Ben totaal onbekend met game's etc en hoop dat jullie ons kunnen helpen. 

Onze zoon van 11 heeft enige tijd terug FS19 gekregen. Deze toen geïnstalleerd op onze laptop en het spel liep gewoon prima. Geen haperen of andere ongeregeldheden.

Nadat het spel enkele maanden niet was gespeeld lukt het niet om het spel op te starten of te herinstalleren. Heb reeds van alles geprobeerd bestanden verwijderd etc. Maar niets lijkt te helpen. 

Het betreft hier een lokale opstelling met een eigen dvd in een superate dvd speler met USB verbonden aan de laptop.

De laptop draait Windows 10. 

Ga er eigenlijk wel vanuit dat laptop qua specs wel voldoet omdat eerder het spek wel op deze laptop goed draaide icm zelfde opstelling. Eerder ook via steak gedraaid en dat draaide ook goed.

Wie weet een oplossing? Wij zouden erg blij zijn daarmee.

Alvast bedankt.

Groet Joop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste DeBeugels en fa285634,

Bedankt voor jullie reactie.

Het spel hebben wij op dvd en heeft eerder (+/- 3 maanden geleden) wel op deze laptop gedraaid zonder problemen. 

Als ik later weer thuis ben zal ik even kijken naar de vrije ruimte op de harde schijf en de precieze foutcode. Ik meen dat de foutcode inhoudt dat het programma iets wil schrijven op de dvd (hetgeen niet kan vanzelfsprekend) of dat ie een bestand zoekt. Daarnaast moest er een patch oud versie 1.5 gedownload worden. Echter als die gedownload wordt gebeurd er niets.

De eerste installatie 3 maanden terug oid verliep zonder problemen. Dat is hetgeen mij nog het meest verbaasd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.