Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

kaartweergave

Hubert

Aanbevolen Bericht

hoi ik heb een vraag over de kaartweergave

je kan met 9 van klein naar weergave van je map

ik gebruik dit veel om de weg te vinden op maps die ik nog niet ken

ik vind dat dit veel stoort in het spel en je ziet niet goed waar je rijd

ik heb 2 monitors dus de vraag is of je de grote weergave

niet continu op het 2de scherm kan zetten zodat hij er het hele spel staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vind ik dit een interessante vraag, heeft u het spel ook effectief op beide schermen? Of heeft u zegmaar 1 scherm het spel lopen en op het andere van mijn part de internetbrowser? Met het veranderen van de resolutie naar de 2 schermen kun je dus het mapje op het linkerscherm hebben maar het nadeel blijft wel dat de kaart nog steeds in je zichtveld zal zitten. 

Om echt effectief alleen het mapje op een apparte monitor te hebben zonder dat deze een zichtsveld blokkeert lijkt me een pittig moeilijke opgave. Hiervoor kan je beter op een internationaal forum een bericht plaatsen, misschien dat een persoon als Stefan Maurus, Wopster (spreekt nederlands en is hier geloof ik ook actief) aanspreken. 

Succes ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, nee dat kan niet voor zover ik weet. Aangezien farmings simulator alleen volledig op 1/2/3 schermen getoont kan worden.

Daarbij is wopster hier niet op het forum naar mijn weten, omdat hij onder de naam wopster actief is en die hier niet op de site is aangemeld.

Ook vraag ik me sterk af of 1 van 2 dit kan realiseren omdat ik denk dat je hiervoor niet binnen fs zelf moet denken maar meer richting het maken van een programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.