Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

koeienstal + poorten

Aanbevolen Bericht

goede avond

ik speel pas een kleine maand fs2019.ben afgelopen maandag begonnen in map greenriver 2019 top map maar daar heb je een koeienstal en in begin terrein wezen verkennen paar deuren geopend en een poort op het terrein en wou gisteren beginnen om een paar koeien te kopen maar krijg de deuren niet meer open van de koeien stal en van het terrein van de schapenweide weet de genen die de map heb gemaakt(Author Bart - NLD Community)een oplossing  ? en op bekent met het probleem ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond/nacht debeugels

is idd geluk ben er vanmiddag mee begonnen om alle mods naar usb stick te plaatsen dacht dat ik klaar was maar dat was niet zo dus moest even uitzoeken hoe ik mijn dlc's eruit moest gooien  en daar achter gekomen na het eten en pas om klein 23:30 alles weer er opstaan en wat ik in mijn games aan had staan.

heb alle deuren en porten op die map open gezet en mods weer terug aan gezet wat ik op die map had aan staan.vind wel beetje jammer dat het met mods niet werkt maar

bedankt voor je hulp

viriendelijk groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@martijn37 het zal waarschijnlijk maar 1 mod zijn die het veroorzaakt, je moet de mod  in groepjes terugzetten en kijken wannee het fout  gaat, dan dat groepje opsplitsen totdat je de veroorzaker hebt gevonden, die gebruik je dan niet meer want die zal dan ook bij andere mappen problemen veroorzaken.

Het ligt dus niet aan de map, maar een 1 mod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.