Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Frames per second

Aanbevolen Bericht

Goeie vraag @Redeye1960 , alleen is hier niet een pas klaar antwoord op.

Heb je een specifiek probleem dan met een bepaalde map?

Maar kort door de bocht hangt het van vele factoren of:

1. je PC  en video kaart

2. ook inderdaad het aantal mods wat je gebruikt, deze worden  ( ook al vink je ze uit ) in het geheugen geladen, als dit er veel zijn kan het geheugen invloed op je fps hebben.

door een groot aantal mods is ook een groter kans op mod conflicten die lua error veroorzaken en dit kan ook weer gevolgen hebben voor je fps.

3. is ook afhankelijk van je map hoe die gebouwd is, is deze gemaakt met heel veel detail en met grote grafisch bestanden die ook gecomprimeerd hadden kunnen worden zal dit ook invloed hebben. een goed voorbeeld in de map Bergisch land, deze hebben de dichtheid van de gewassen aangepast, dus meer gras en gewassen op een m2 dit gaat ten koste van de fps maar ziet er wel mooier uit.

Voor punt 2 is farming studio 21 een oplossing, hier maak je voor elke map wat je speelt een aparte mods folder, met Farming studio kies je de map die je wilt spelen met alleen de mods die in die map wil gebuiken.

is hier te downloaden, als je hulp nodig heb laat het weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet direct een probleem met een map, maar zie de fps waarde soms behoorlijk op en neer gaan.

Wat mods betreft verwijder ik de mods die ik niet gebruik, kan ze indien nodig altijd terug halen. Gebruik alleen mods van de ingame modhub.

Maps die ik op dit moment gebruik/speel zijn; Hollandscheveld, GreenRiver 2019 en Ravensberg.

Opnieuw bedankt voor de reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.