Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Manier om treinen te blokkeren die auto starten bij opstart en soms tussendoor.

Aanbevolen Bericht

Is er een hek of iets dat treinen die automatisch gaan rijden als je spel start om die tegen te houden?

In de outback map rijden ze je bij de winkel vandaan of komen ze midden in je boerderij tot stilstand wat zorgt voor geblokkeerde rij routes.

Heb hoofdsilo uitgebreid en die moet nu leeg. Dat kost veel modtrailers. is er soort systeem voor onder de silo om de silo over te storten naar andere silo?

Een echte sleepwagenkraan zeg maar. Al komen voertuigen soms uit zichzelf weer overeind maar zou wel leuk zijn voor vol beladen voertuigen en trailers.

Een hoogbouwkraan met haken(want veel voertuigen hebben wel de ogen ervoor) nu voertuigen of kranen die er iets mee kunnen. Je moet wel handmatig de draden in de ogen doen. is wel het leukste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op de ps4. of mogelijk straks 5.

Ik kan de savegame niet edit. Dan moet dat losproces wel opgeslagen blijven en niet gereset worden door ps.

Is dit geen pc oplossing. Kun je foto toevoegen?

Is voor ps een oplossing om trein lading te geven. om zo de game te laten denken dat hij bezet is en blijft staan bij opstarten zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden, fa285634 schreef:

simpel gewicht ergens droppen om hen te stoppen,    en ofwel edit je de savegame ofwel plaats je een overlader overen een manueel gekipte trailer, dan krijg je een oneindige lus van laden / lossen

Kunnen ze geen stootblok(inclusief vanghaak)maken die je op spoor kan plaatsen als aanhanger/voorloper en als trein op stoppunt is dat je ze kan verankeren.

Bij mij raast trein door alle gewichten heen. Kan geen los gewicht vinden die op de man(koppelschotel)word geplaatst.

Trein lijkt met 1 beladen en 1 leeg met deel zelfde lading in silo wel te blijven staan. Alleen dan midden op mijn veld dus heb 2 delen en moet via biogas om er te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan moet er mod gemaakt worden die wissels gebruiken toestaat en moet er per spoor een p plek gemaakt worden. of bolders wat ik zei. wissel dicht is trein doet niks. zoals in die map met mega afstanden waar je je farm rechtsonder hebt en winkel links onder.

of soort brug die spoor verbreekt. Treinen gaan wel vaker over water is misschien simpelere oplossing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.