Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Farming Simulator 17 Nieuws

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 40
  • Created
  • Laatste antwoord

Die 80 procent van de jonge spelers koopt het spel toch wel. 70 procent van de spelers speelt alleen en laat het hierbij. Van die andere 30 procent is een deel dat mods en maps bewerkt en een deel dat ook daadwerkelijk mods maakt.

Ik hoop op een paar nieuwe functies en verbeteringen in realisme. Nieuwe voertuigen zijn voor mij niet nodig maar voor het publiek dat op diversiteit zit te wachten zal Giants er een paar nieuwe voertuigen in doen.

Dus het aanbod zal altijd beperkt blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Twan:

Ik hoop op een paar nieuwe functies en verbeteringen in realisme. Nieuwe voertuigen zijn voor mij niet nodig maar voor het publiek dat op diversiteit zit te wachten zal Giants er een paar nieuwe voertuigen in doen.

Ik denk juist andersom, Giants voegt veel nieuwe voertuigen toe want dat is immers de grootste manieren om mensen te loken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Op Facebook is er een uur geleden een bericht geplaatst;

Citaat

GIANTS Software and Focus Home Interactive announce Farming Simulator 17, coming to consoles and PC at the end of 2016!

2py27on.jpg

Zoals te zien is komt de Massey Ferguson 8737 erin.

Op de achtergrond zijn zonnebloemen te zien. Het lijkt erop dat die in de nieuwe versie als gewas komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.