Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Standaard machines etc. niet meer zichtbaar in winkel.

Aanbevolen Bericht

Hallo,

Sinds enkele dagen zie ik geen standaard machines meer in de winkel als ik wil aankopen (p-toets). De mods staan er wel in en daar zie ik ook afbeeldingen van. Ik speel met de DLC Erlengrat. Maar ook in de standaard mappen tref ik geen standaard machines meer aan. In m'n log zie ik geen bijzondere errors. Alleen die er al lange tijd staan over icons in de straw harvest mod. Ik speel met de update versie 1.7.1 en met de update van Erlengrat 1.2.1. Als ik alle mods uitschakel, dan zie ik wel weer de standaard machines etc. Maar ik heb de laatst toegevoede mods weggehaald uit de mod map en het probleem blijft. Ik heb de installatie van zowel FS19 als Erlengrat opnieuw gedraaid.

Weet iemand waar ik moet zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Kun je eens je log.txt plaatsen ? ( in een spoiler ) , zoals je zelf al aangeeft hebt je een mod met een probleem erin.

Als er daadwerkelijk niets vermeld wordt in het log kun je proberen door wat te spelen met bestanden en folder de dader te vinden  ( 50% methode = ->  mod folder hernoemen, een nieuwe aanmaken en de helft van alles terugzetten en dan het spel starten. , indien geen probleem, de volgende helft ( van de restant ) toevoegen etc )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste fa285634,

Zeer dank voor de suggestie. Via uitsluiting de mods gecheckt. En het probleem zat bij de mod. Additional Game Settings. Want toen ik de mod activeerde waren de standaard machines weer verdwenen. Maar er was geen sprake van een conflict. Ik heb onvoldoende opgelet. Blijkbaar heb ik een keer per ongeluk de instelling "standaardmachines uitzetten" in de mod aangezet. Ja, dan is het logisch dat de standaard machines niet meer verschijnen. Dus gewoon dom... Excuus dat ik anderen hiermee lastig val.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.