Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

besturing fs22 met heavy equipment side deck en stuur

Aanbevolen Bericht

hallo 

ik heb een vraag en weet niet of meerdere mensen dit probleem ondervinden in fs22 maar ik heb dus last van het volgende,

ik speel fs22 met het heavy equipment pack deze stel ik zelf in op fs22 zoals ik fijn vind,

nou is dus het probleem iedere keer als ik een mod uit de ingame modhub download en mijn opgeslagen spel hiermee weer start dat dus iedere keer de settings van mijn stuur weg zijn.

wie kan mij hier wat meer over vertellen of heeft zelf deze problemen ook. is dit een fout in fs22 dat de instellingen niet goed worden opgeslagen. 

ik word er in ieder geval knetter gek van. 

ik heb de easy development mod ook erop staan weet dat hier problemen mee waren dat bepaalde knoppen dan steeds verdwijnen in de settings. 

maar ook zonder deze mod heb ik deze problemen 

groet 

jbfs22 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn meer spelers die na de laatste update van FS22 de keybindings elke keer kwiit zijn.

"ik heb de easy development mod ook erop staan weet dat hier problemen mee waren dat bepaalde knoppen dan steeds verdwijnen in de settings. 

maar ook zonder deze mod heb ik deze problemen"

Heb je deze mod er ook uit je mods folder gehaald? want ook al zet je hem uit hij wordt wel geladen bij het opstarten van FS22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.