Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Knappe koppen gezocht! Voor omzetten mod FS17 naar FS19 en FS22!!

Aanbevolen Bericht

Het is in vijf jaar tijd nog niemand gelukt om de allerbeste mod allertijden om te zetten naar de nieuwere edities!

Er moet op deze wereld toch wel ergens iemand rondlopen die in staat is om de Vehicle Group Switcher uit FS17 om te zetten???

Blijkbaar tot nu toe niet.

We moeten ons nog steeds behelpen met Vehicle Explorer of Tardis of zoiets, maar dat komt niet in de buurt bij wat de VHGS was.

Helaas ben ik daar zelf ook niet geleerd genoeg voor.

Ik zou zo al mijn FS19 en FS22 mods ruilen voor èèn VehicleGroupSwitcher voor FS19 en èèn voor FS22.

Weet iemand waarom dit zo vreselijk moeilijk blijkt te zijn??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze mod even opgezocht (ben van FS19), ziet er leuk en simpel uit.

Alleen het woordje simpel zal wat moeilijker te vertalen zijn naar een werkende mod.

Om deze mod te maken zou je de werking van de gehele game op de achtergrond moeten weten.

Het is naar mijn idee een hele ingreep wat deze mod op de achtergrond doet.

Misschien dat er bij Giants nog iemand is die zich zit te vervelen ....

Maar voor degene die dit kan maken alvast mijn hoedje af.

Ben benieuwd of er iemand de kennis en tijd heeft voor je verzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is echt een geweldig mooie mod.

Als je op verschillende plekken op een map helpers aan het werk hebt, kun je elke plek een eigen groep met voertuigen geven, zo kun je van de ene groep naar de andere overschakelen en dan binnen die groep blijven switchen.

Ik heb hem ontdekt toen ik FS17 speelde, maar bij mijn zoektocht bleek dat de mod al was gemaakt voor FS15 en dat de maker hem later weer had gebouwd voor FS17, dit was geloof ik niet zo simpel als het lijkt voor een leek.

Maar er zullen toch vast meer mensen bestaan die dit kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator
Op 27-10-2022 om 21:27, swieberd schreef:

Ja, het is echt een geweldig mooie mod.

Als je op verschillende plekken op een map helpers aan het werk hebt, kun je elke plek een eigen groep met voertuigen geven, zo kun je van de ene groep naar de andere overschakelen en dan binnen die groep blijven switchen.

Ik heb hem ontdekt toen ik FS17 speelde, maar bij mijn zoektocht bleek dat de mod al was gemaakt voor FS15 en dat de maker hem later weer had gebouwd voor FS17, dit was geloof ik niet zo simpel als het lijkt voor een leek.

Maar er zullen toch vast meer mensen bestaan die dit kunnen?

er bestaat ook zoiets kleins zoals auteursrechten enzo 😉         Er zijn maar enkele mensen die FS spelen/modden die effectief kunnen programmeren. (En die spelen het spel niet eens, content maken is leuker / meer uitdagend )      En 2 zijn er ondertussen al mee opgehouden omdat, wel  na x jaar is de fun er af.  Wat je waarschijnlijk ook niet van bewust ben is dat iedere versie upgrade gepaard gaat met API veranderingen.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.