Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

hoe voeg ik meerdere balen toe op een balentrailer in een xml file

Aanbevolen Bericht

FS22_dropdeckTrailer53Ft_AutoPack_crossplay. kan ik maar 3 square cotton balen laden. ik weet niet hoe ik dat kan veranderen in XML file?  dit is automatische balen trailer. ik wil er 6 kunnen laden ipv 3. wat  moet ik dan veranderen en hoe?

als je deze: dropDeckTrailer_Auto.i3d open in notepad++ dan zie je 3 square cotton bales maar da weet k niet hoe ik die 3 kan veranderen in meer 6 bijvoorbeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

eigenlijk kan het wel puur in text editors gedaan worden, als je niet naar het uitzicht kijkt.   Wel oppassen dat je xml structuur niet breekt,    x aantal punten extra kopieren in de .i3d ( xml bestand, zelfs geen editor voor nodig),  en dan in the mod.xml de limiet aanpassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad het uitzicht is voor mij niet zo belangrijk als ik er maar meer kan vervoeren.

ik heb meerdere regels gekopieerd  in de  .i3d maar dat limiet aanpassen in the mod.xml is me niet gelukt. t enige wat ik kan veranderen is de fillunitindex. dan lukt t ook niet want dan breek ik de structuur. 

ik wil het je laten zien in een afbeelding maar een afbeelding uploaden gaat hier volgens mij niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.