Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

giants editor

Aanbevolen Bericht

Ik heb een probleem met de giants editor. Als ik een mod open (eentje die ik zelf gemaakt heb) dan zie ik de trekker. Maar als ik een mod open van het internet dan zie ik de trekker helemaal niet. Ik heb de mod wel uitgepakt. Als ik de zelfgemaakte mod open zegt hij niks, maar als ik die van het internet open dan zegt hij: to load the I3D correctly you have to set the game installation path in the preferences. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

file:///C:/Users/Rens Zeeman/OneDrive - Linde College/Afbeeldingen/Schermopnamen/Schermafbeelding 2023-10-15 195000.png

dit zie ik als ik de zelfgemaakte trekker open

file:///C:/Users/Rens Zeeman/OneDrive - Linde College/Afbeeldingen/Schermopnamen/Schermafbeelding 2023-10-15 195036.png

dit krijg ik in beeld als ik de modtrekker open en als ik op OK klik dan zie ik dit:

file:///C:/Users/Rens Zeeman/OneDrive - Linde College/Afbeeldingen/Schermopnamen/Schermafbeelding 2023-10-15 195048.png

de trekker is verdwenen

Groet Rens Zeeman

Bewerkt door steyr 6230
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooh bedankt, maar ik heb farming er nu dus op. Alleen zegt hij de hele tijd als ik de i3d open dit: error while loading i3d file. Als ik dan op OK klik dan is mijn trekker/vrachtwagen weg. Ik heb daarvoor wel een scania s730 gedownloaded en die probeerde ik te openen en toen zei hij dat hij een error had. Daarvoor deed GE het nog wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites