Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Nederlandse nummerplaten in Green River

Aanbevolen Bericht

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb dit weekend de GreenRiver map ontdekt en ben als brandweerliefhebber behoorlijk weg van deze kaart. Mits een beetje extra bouwwerkzaamheden moet hier een heel erg realistische Nederlandse brandweerkaart van te maken zijn. Af en toe hebben mijn zoon en ik behoefte aan iets anders dan boeren alleen. In deze Nederlandse brandweerkaart voor persoonlijk gebruik, waarvoor ik momenteel ook al volop Nederlandse brandweer- en politiewagens en ambulances aan het maken ben, die het spelplezier van mijn zoon en mezelf zouden moeten bevorderen hik ik echter nog tegen één probleem aan dat ik niet meteen opgelost krijg en waarvoor ik bij de community kom aankloppen, in de hoop dat jullie me hiermee op weg kunnen helpen. Ik zou de voertuigen immers dolgraag met Nederlandse nummerplaten de weg op sturen (zoals dat bijvoorbeeld in Hollandschveld het geval is). Ik meen ook al ergens een Nederlandse nummerplaat bespeurd te hebben op een auto die in een youtube-filmpje door Green River reed.  Vandaar dus mijn vraag, want het hangt van de Nederlandse nummerplaten af of ik uiteindelijk voor Green River zal kiezen of voor een voor mij minder aangepaste kaart, waarin wel Nederlandse nummerplaten gemonteerd kunnen worden. En om eerlijk te zijn... ik kan nauwelijks wachten om brandweerkazernes en zo te beginnen neerpoten... dus ik kijk uit naar jullie hopelijk positieve reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites