Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Fout in Buyable Objects

maxtor

Aanbevolen Bericht

• Administrators
6 uur geleden zei maxtor:

FS15_grazyland

Verwijder deze is uit je mods map, dit omdat het een lua fout is;

6 uur geleden zei maxtor:

Error: Running LUA method 'update'.
D:/Mijn Documenten/My Games/FarmingSimulator2015/mods//FS15_grazyland/Scripte/WeightStation.lua:656: bad argument #1 to 'getn' (table expected, got nil)

Verder kan ik geen ernstige fouten vinden, ik wil niet zeggen dat dit de oplossing is maar probeer het even! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb grazyland verwijderd en Greenriver opnieuw opgestart. Nieuwe savegame aangemaakt en het lijkt er nu op dat het goed werkt.

Voor zover dank ik jullie voor de hulp en ga ik met plezier de map verder spelen.

1 kleine opmerking nog....Als ik op F9 druk dan zie ik een overzicht van de verkoopprijzen. Nu staat alles erin behalve de verkoopprijzen van de young animals.

Is niet zo heel erg, maar met F9 hoef ik het spel niet telkens te onderbreken......en het is gemakkelijk.

Verder wens ik jullie veel succes verder en nogmaals....bedankt voor de service!:party:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Hartstikke mooi Maxtor!

je bent nu gelijk log schoon, probeer dit zo te houden voor een goede werking van je spel. 

Een lua fout kan vaak grote problemen veroorzaken, maar hoeft niet altijd. 

Ik heb vernomen van Richard dat dit de laatste update van de map is, tenzij er noodzakelijk iets moet veranderen. 

Omdat het probleem is opgelost, sluit ik gelijk het topic! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.