Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Cattle And Crops Nieuws!

Jordi

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 23
  • Created
  • Laatste antwoord

Ondertussen is masterbrain-bytes een officiële crowdfundactie gestart, en werd het eerst gestelde doel gehaald in minder dan 48 uur. Hoe meer budget ze weten op te halen om mee te werken, hoe meer functies er ontwikkelt kunnen worden :)

https://www.kickstarter.com/projects/1231840411/cattle-and-crops

3/10/16, 9:50 AM, €84,515

4a513f8be943c05698d5dbe9f25dcee3_origina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle screens vielen mij mee, maar na de officiele trailer valt het mij toch een beetje tegen dat het erg lijkt op Agrar Simulator 2011 dat was volgens mij de naam. 

Natuurlijk is het een test versie, maar voordat ik ga doneren zou ik wel een demo of iets willen zien. 

En als ik dan hoor dat dat zich nog laat wachten tot eind 2017 weet ik niet zeker of ze fs bij kunnen benen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Ik ben het met met Twan en Inter fan eens!

Ook heb ik nog steeds me vraagtekens hoe het spel uitpakt, het ziet er mooi uit maar ze proberen het naar mijn mening te realistisch te laten overkomen wat voor mijn idee grafisch ten koste gaat. 

Ik vindt Farming Simulator 17 er meer als een game uitzien maar over het algemeen ziet het er zeker beter uit dan C&C vindt ik persoonlijk.

Ook vraag ik me af hoe het spel het er in het geheel uit gaat zien, ik vraag me dan ook af of ze tegen het totale plaatje van FS17 kunnen op boxen!

In FS17 zit alles wel z'n beetje, oké de grond in C&C ziet er fantastisch uit en de weer en seizoen omstandigheden spreken me wel aan maar daar houdt het voor mij wel op.

Ik ben zeker nog niet overtuigd van C&C en heb het idee dat het gewoon een grote hype is geworden door alle Facebook pagina's die de farming community rijk is.

Uiteraard wens ik deze ontwikkelaars heel veel succes en is het mooi om te zien dat de Crowdfunding z'n succes was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

enigste verschil tov FS dat ik kan merken is dat de particles ook ergens op botsen ( 3:25 )  Voor de rest, fs15 met wat extra grafische toetsers erbij die ze er bij FS speciaal uitlaten  om het speelbaar te houden

En crowdfunding ? voor 125000 wil ik ook wel eens gerust een menu vertalen in een andere taal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.