Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Al mijn geimporteerde modellen wit, hoe komt dat ?


Aanbevolen Bericht

Om de uitleg wat duidelijker te maken;

 

Stel, het bestand van je map staat op je bureaublad. Er vanuitgaande dat dit dus het bestandspad C://Users/XXX/Desktop/Mijnmap is;

Wanneer je een object exporteert uit een andere map doe je dit met de functie "export selection with files", vervolgens ga je naar

C://Users/XXX/Desktop/Mijnmap/map/objects en duw je op "ok". 

 

Dat was h'm :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DeerePowers, je kan mijn uitleg onduidelijk vinden, maar die van jouw werkt niet wil je al bestaande losse i3d's importeren.. 

 

Ik zal het nog eens duidelijker uitleggen.

 

2u7rp7m.png

 

Als je de .i3d opent in Notepad (Dit geval ++ geeft in tekst geen verschil!) moet je opzoek naar dit zinnetje:

Citaat

<Files>
    <File
fileId="1" filename="WifoKS_Ao.dds" relativePath="true"/>
  </Files>

 

 

Het deel wat hierboven zwart gekleurd is: "WifoKS_Ao.dds" is de verwijzing naar je texture bestand.

Deze naam dus even kopiëren vanuit het texture bestand wat je neemt en wordt het dus bijvoorbeeld: "Wifo.dds".

Wanneer hij niet in dezelfde map staat wordt het model nogsteeds wit, zit in de map waar de .i3d inzit nog een map met "Texture" doe je het zo: 


 

Citaat

 <Files>
    <File
fileId="1" filename="MAPNAAM!/Wifo.dds" relativePath="true"/>
  </Files>

 

Dus eerstens de map, afgesloten door een "/" alvorens of nog een map of het werkelijke texture bestand---> Naam.dds (Of .jpg/.png maar omdat Fs 15 zonder error's loopt op .dds gebruik ik deze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.