Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Boer Bakker

wijba

Aanbevolen Bericht

Hoi, ik ben Wijnand Bakker en sinds begin van het jaar verslaafd aan FS15... ;)

Ik speelde eerst vooral Kernstadt, maar door corrupte mods was mijn savegame ineens verdwenen. Nu wacht ik tot de laatste versie ervan uitkomt (binnenkort) en dan ga ik die weer spelen. Echt een megamap met van alles te doen. Verder houd ik van maps met grote velden. Speel nu af en toe States V9 en American Outback. Verder bekijk ik elke nieuwe map, en test vele mods.

Ook speel ik graag multiplayer, maar alleen op een serieuze map. Niet zo een waar iedereen in kan, en dan alle voertuigen verplaatsen en in het water rijden. Als ik MP speel, wil ik alles netjes geordend houden. Voertuigen terugzetten waar ze stonden, en overleggen. Ik wil graag bij een serieuze groep, alleen niet verplicht op bepaalde dagen en tijden spelen.

Ik heb verder niets met het boerenleven te maken, ik ben vrachtwagenchauffeur, maar FS15 heeft me wel een andere kijk op de boeren gegeven, en heb meer respect voor ze gekregen. Ik merk ook dat ik veel rondkijk in de weilanden, om te zien of ik nog mooie tractors of andere dingen zie.  John Deere is mijn favoriete merk, en daarna Claas.

Nu, gegroet allemaal, en als je iets te vragen hebt, gooi het eruit.

GTZ Wijnand (aka Boer Bakker)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

He Wijnand,

Zoals Bart aangaf herken ik me ook wel in jou verhaal.

Totaal nooit wat gedaan of gezien op een boerderij, loonbedrijf etc..

Toen ik eenmaal begon met Farming Simulator was ik vrijwel meteen verkocht, en nu een aantal jaar veder vindt het nog steeds een machtig spel.

Ook jou manier van spelen spreekt mij zeker aan!

Leuk dat je je hebt aangesloten hier zo en ik wens je dan ook veel plezier hier bij NLD Farmers.

Groetjes, Rich

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.