Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Kan mijn game niet vinden op multiplayer

DiHo

Aanbevolen Bericht

Hallo DiHo,

Ik heb even een onderzoekje gedaan naar de functie van upnp en deze functie moet UIT staan in je instellingen wil je normaal kunnen multiplayeren. Controleer na een update van de game altijd of de optie upnp wel staat uitgeschakeld want dit komt geregeld voor heb ik gelezen.

Hopelijk heb ik je hiermee het wat duidelijker kunnen maken.

Natuurlijk is een log wel handig bij dit soort problemen @Bart ;) alleen waarschijnlijk zal het niet echt het probleem oplossen :D (denk ik dan) :P

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties, tjonge, maar heb ff een vraag, wat is een LOG ?

en misschien nog veel belangrijker is, moet mijn pc met een kabel aan internet hangen om zo het spel gied te kunnen spelen of is WiFi ook mogelijk, want momenteel zit ik via WiFi verbonden ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei DiHo:

Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties, tjonge, maar heb ff een vraag, wat is een LOG ?

en misschien nog veel belangrijker is, moet mijn pc met een kabel aan internet hangen om zo het spel gied te kunnen spelen of is WiFi ook mogelijk, want momenteel zit ik via WiFi verbonden ,

Hallo DiHo,

Je PC kan ook gewoon via WiFi verbinding maken met de FS server, dus kabel is niet persé nodig. Kabel zal waarschijnlijk wel sneller zijn) ;)

Het logbestand kun je als volgt vinden> ga naar Documenten> My Games> FarmingSimulator15> log. Het is een teksbestandje. Kopieer alle informatie die in je log staat in een bericht hier op het forum en dan kunnen we daar ook even naar kijken.

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei DiHo:

Ok ik heb de LOG gevonden, echter heb ik dat in een andere pc waar ik het spel op speel, deze topic heb ik gestart op een ipad.

heb een foto gemaakt van de LOG maar kan hem niet in deze topic zetten :(

wat is het belangrijkste in de LOg

Hebbes

Open je log en kopieer hem hier in een bericht ;) De link die je stuurde werkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.