Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Stotterend rijden

DiHo

Aanbevolen Bericht

Hallo, dankzij dit forum kan ik gelukkig nu met mijn kameraad boeren.

echter wanneer hij bij mij in het spel komt, blijkt zijn trekker stotterend te rijden dus in stoten, ik heb er geen last van en als ik hem zie rijden lijkt er niks aan de hand.

is dit een instellingsfoutje ? We hebben allebei de zelfde update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de enige mogelijke verklaring in uw geval is inderdaad de internetconnectie.

Wanneer jullie samen spelen, hebben jullie beiden links onderaan de landkaart, en dan zul je zien dat daar in multiplayermodus in kleine witte letters ms: (XX) staat.

Je zou je vriend eens moeten vragen rond welk getal hij zit wanneer hij zegmaar rondrijdt in een machine.

MS-waarden (miliseconden)

0-20: uitstekende, geweldige verbinding

20-30: gebruikelijke verbinding

30-50: aan de langzamere kant

50-80: Lagg (stotteren) wordt zo irritant dat het plezier van het spelen al snel verloren gaat

80-500: hou maar op met spelen, compleet zinloos

Zou je me kunnen duiden rond welk cijfer jullie beiden zitten, en daarbij ook hoe jullie beiden verbonden zijn met het internet? (wifi, LAN, VPN, etc etc)

Sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Multiplayer vraagt wel meer dan Singleplayer ik heb in singleplayer een goede 60 fps en in multilayer gaat mijne naar beneden, als ik mijn grafische instellingen lager zou instellen dan kruipt hij weer terug naar 60 fps.

Dus wat je kameraad kan proberen is even ze grafische instellingen iets lager zetten en kijken of hij verschil merkt. :lol: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9 april 2016 om 10:51 zei Richard:

Multiplayer vraagt wel meer dan Singleplayer ik heb in singleplayer een goede 60 fps en in multilayer gaat mijne naar beneden, als ik mijn grafische instellingen lager zou instellen dan kruipt hij weer terug naar 60 fps.

Dus wat je kameraad kan proberen is even ze grafische instellingen iets lager zetten en kijken of hij verschil merkt. :lol: 

Hallo Richard, moet er een toets ingedrukt worden om de snelheid af te lezen in de plattegrond, wij zien allebei geen ms staan met snelheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.