Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Inbouwen

Aanbevolen Bericht

Goedemorgen mddag avond

Ik speel dit spel nu bijna een jaar en verbaas me eigen elke keer weer over de mappen en hoeveel deze kunnen verschillen het valt mijn ook op dat er veel in de ene map zit en de ander minder nu gebruik ik hoofdzakelijk 2 mappen de eerste is NF_Marsch_4fach en de tweede is lakesite van steve nu zou ik graag de faciliteiten uit likesite willen iinbouwen in Marsch_4fach zoals compostmaster pateto washer en steamer en wat opslag mogelijkheden ik heb geen idee hoe dit moet is er misschien iemand die mijn hier mee kan helpen en of een duidelijke uitleg kan geven hoe dit moet ?

Mvg

Bulldog2008

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen heeft dit moeten leren ik heb al eens gekeken op google en de tut van giants gezien maar daar vind ik niet de adwoorden hoe dingen in te bouwen je komt regelmatig mods tegen waar bij staat in bouwen sjore ik wil dat maar weet niet hoe en kan hier tot op vandaag nog geen duidelijke uitleg over vinden misschien gebruik ik de verkeerde zoekterm dat zou mogelijk kunnen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Deze objecten die jij wilt moet je alleen anders exporteren dan deze videos weergeven.

Ik zou je wel willen helpen, heb jij de mogelijkheid om op Discord te komen van het weekend?

Dan kunnen we je daar meehelpen, als we kunnen praten via Discord maakt dit het een stuk makkelijker. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.