Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

mijn eerste map

carel

Aanbevolen Bericht

Dag vrienden van Farmland

Hier wil ik mijn foto's gaan plaatsen van de map die ik aan het verbouwen ben , ja jullie lezen het goed , ik ben een map aan het verbouwen  en dat is de Green River

Dit doe ik niet zomaar , heb dit overlegt met Richard en hem om toestemming gevraagd , en gelukkig gekregen .

Omdat het voor mij de eerste keer is en totaal geen idee heb hoe een script moet worden gemaakt heb ik dit gedaan , dus een aantal gebouwen , die een functie hebben blijven bestaan , verder zal er van Green River niets te zien zijn dan alleen de naam , want weet niet of ik die kan aanpassen .

Zo heb even in het kort verteld wat ik ga doen , de foto's zullen snel volgen , en ik lees wel wat jullie ervan vinden .

De foto's zullen een mix van ETS2 en FS zijn dit om een verhaal te krijgen

Groetjes Carel  (map verbouwer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

vervolg.

Na een lang gesprek met de burgermeester van Green River , zijn eindelijk de bouwvergunningen rond  , maar er zijn wel een heel pakket aan eisen neer gelegd .

een eigen stroomvoorziening , want het dorp mag niet zonder stroom komen te zitten  , dus ja dan maar windenergie aanschafte

2rctq21.png

2rrni8n.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en natuurlijk moet er ook een kraantje komen om de windmolen te plaatsen

sls8zm.png

en maar werken

58 minuten geleden zei Bart:

Hoppa, ff een NLD Farmers truck geleend Carel ? :P 

Idd Bart denk het mag toch geld kosten waarom dan ook niet , niet tegen de baas zeggen , hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Vandaag samen met @Bart in opdracht van @carel 2 containers met spullen gebracht naar de Green River gebracht!!

117_zpsxozliich.png~original

En toen de laaste 2 bochten... helaas moest Bart uitwijken voor een overstekende Eland! 

118_zpstkilphcm.png~original

Carel we hopen dat de schade meevalt en succes met bouwen, en je weet ons te vinden als je weer vrachten hebt! :lol: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.