Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

maiszaaier

Aanbevolen Bericht

Goeienavond,

Ik heb de monosem maiszaaier 8rijer, als ik hem achter de case 160 cvx(standaard) achter doe, rijd ik naar de plaats voor de zaaier te vullen, vult die (naar mijn mening) alleen maar kunstmest. Want nl als ik het land op rijd, wat gecultiveerd is (met de standaard horsch getrokken cultivator) wordt de kleur van de grond donkerder dan voorheen, net als je kunstmest zaait.

Doe ik wat verkeerd?

Hoop dat iemand me kan helpne.

mvg stan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richard ik weet waarschijnlijk welke zaaier hij gebruikt denk die van bayerbua.

dat is een monosem 8 rij mais zaaier. die vult zich alleen met kunstmest.

daar heb je de claas xerion 3800 van bayerbua van nodig met de zaad tank van bayerbua.

@stanus als je die van bayerbua gebruikt heb je meer mods nodig van die maker 

anders moet je de xml bestanden aanpassen voor hij mais of bieten kan laden.

mij is het op heden nog niet gelukt om het aan te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-5-2016 om 16:35 zei monk:

@Richard ik weet waarschijnlijk welke zaaier hij gebruikt denk die van bayerbua.

dat is een monosem 8 rij mais zaaier. die vult zich alleen met kunstmest.

daar heb je de claas xerion 3800 van bayerbua van nodig met de zaad tank van bayerbua.

@stanus als je die van bayerbua gebruikt heb je meer mods nodig van die maker 

anders moet je de xml bestanden aanpassen voor hij mais of bieten kan laden.

mij is het op heden nog niet gelukt om het aan te passen

Bedankt heren, maar; er is dus ook een monosem 8rijer die wél zonder xerion bieten en mais kan zaaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.