Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

probleem met zaaien

aad

Aanbevolen Bericht

hoi,

Op de map FarmPlace van mike heb ik een probleem met zaaien... Ik kan niet zaaien met een zaaier mod. Dit lukt wel met een gewone standaard ingame zaaier, maar met een mod zaaier zaait hij 10 meter en dan stopt hij.... ik heb dit op een paar mappen gehad maar op veel mappen is het ook geen probleem.

zou iemand de oorzaak van het probleem weten?

groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 22
  • Created
  • Laatste antwoord
21 minuten geleden zei Beetle:

Alleen dat ik geen support ga geven op spullen van FarmPlace.

Dit slaat echt helemaal nergens op, als een map door een ander gemaakt is dat help je iemand toch ook met zijn vraag ?!

Even om op de vraag terug te komen, @aad 

Lukt het zaaien wel als je alleen de zaaiermod en de map in je mods folder hebt staan?

En zou je anders je log eens willen sturen in een spoiler ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 2 verschillende soorten zaaier mods gebruikt...... en beide werken niet. de standaard zaaier doe het wel gewoon.....

ook is het zo dat de zaaier mods het wel in een andere map doen dus het is een beetje vreemd. zal even kijken of ik uit kan vogelen hoe ik een logje plaats :) 

bedankt voor de reacties tot nu toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei aad:

Heb 2 verschillende soorten zaaier mods gebruikt...... en beide werken niet. de standaard zaaier doe het wel gewoon.....

ook is het zo dat de zaaier mods het wel in een andere map doen dus het is een beetje vreemd. zal even kijken of ik uit kan vogelen hoe ik een logje plaats :) 

bedankt voor de reacties tot nu toe

Als je ff de reactie van Bart bekijkt en die tut volgt van de link dan lukt het vast en zeker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.