Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Css probleem

inter fan

Aanbevolen Bericht

Vraag waar misschien niemand andwoord op weet, maar ik stel hem toch.. 

Voor Informatica moeten wij prutsen met CSS, dit wil aardig lukken alleen zit ik met een probleem: 

2ec3ozs.png

(Let niet op de Inhoud, dat is gewoon wat prutsen nog lang geen concurrentie voor NLD dus :P )

Maar ik zou graag de kopjes Forums, downloads etc naast de afbeelding willen, maar alles wat ik probeer werkt niet o.a. Position static, float etc. 

Nu mijn vraag, is er iemand die hier verstand van heeft een mij een stapje zou willen helpen? 

Gr Inter Fan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is precies het probleem ;)

Knopjes werken allemaal, alleen ik krijg het niet voor elkaar om de tekst naast de afbeelding te krijgen. 

P.s. Site maken is iets anders, dit is meer oefenen ;) Moesten een eigen site ontwerpen voor Informatica, dus dan ook maar gelijk een leuk onderwerp toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

In de tijd dat ik nog de ICT opleiding deed werkte wij ook met css en html. wij gebruikte toen die tijd veelal w3schools. Op deze site is veel te vinden over de coderingen en het gebruik van css en html.(maar misschien kende je dit al).

Verder vond ik op het internet ook deze site waarin werd uitgelegd over de verschillend posities van jouw menu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.