Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fa285634's gepruts

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

Deze morgen wat zitten ' brainstormen'   ( en prutsen in blender :P )

Nu weet ik wel dat het niet lang gaat duren of er komen dispencers of containers met 5 megagazillion eenheden, maar ik vind die zaad / fertilzer containers wel leuk om mee te werken, aangezien ik toch meer op hard speel dan op de rest.

Ok, ze zijn klein, iets te klein maar dat zou geen al te groot probleem zijn geweest moest er een betere optie zijn dan die flieg met banden om ze te transporteren.

Dus zat ik te denken aan vroeger toen ik op de ring van Antwerpen altijd de mensen van speed-colli / Hoger-Lager zag rijden met hun 'speciale' 1m³ europallet transports

Op zich waren deze trailers niets aparts , maar wel een slim idee om zo te transporteren.  Het komt er op neer dat ze een gewone trailer voorzien hadden van een tweede verdiep om zo hun capaciteit te verdubbelen

Dus ik dacht, moest die fliegl nu eens een tweede verdiep hebben .

Maar ik had beter mijn 'huiswerk' moeten doen.  Blijkbaar hebben hun niewe mods dus  Bones in hun en gebruiken ze die nu om gedeeltes van hun modellen te laten

bewegen

b36e3aa82ec14d96b406bc149b413c0a.jpeg

Goeie verbertering van giants niet al te min, maar een heel groot probleem voor de meeste van ons modders aangezien de Blender exporter dit niet kan.

Gelukkig kun je wel nog een eductational versie van maya binnenhalen, maar maya is welja  geen blender qua snelheid :P

Dus na even te vloeken  back to zee drawing bord en even in de fs15 mods zitten neuzen en toch nog 2 kandidaten gevonden om te tweaken

trailer =  Cat-Loaders-Trailer-V-1-4.jpg?x97252

Deze zal nog meevallen aangezien er al een superstructuur is om een bewegend of vast platform op te maken

En dan nog een gesloten truck

scania-viehtransporter-set-ls15.jpg

Zodus ik heb mijn eerste 'projectjes' gevonden voor 17 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 168
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.